بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد خبر : ۱۷۱۳۵۸
بر اساس گزارش بورس نیوز به نقل از ایران و جهان، مهم نیست کارت کدام بانک و دارید، در چه منطقه ای از هر شهر فعالیت دارد و چه ساعتی از شبانه روز از کارت خوان استفاده می کنید ! مهم این است که در هر لحظه و در هر خرید حتی خرید های خرد و کوچک ممکن است شما برنده جوایز ها تجارت الکترونیک پارسیان(پککو) باشید چراکه پککو هر روز با قرعه کشی آنلاین به 200 نفر از استفاده کنندگان از دستگاه کارت خوان خود جایزه می دهد.

البته اگر خوش شانس بوده باشید جوایز تابستانی این شرکت را که شامل سفر به جزیره کیش به همراه یک نفر از عزیزانتان هم بود به خاطر دارید.

به هر حال جشنواره پاییزی «جایزتو جانذار پککو» یک بازی چند سر برد برای زنجیره شرکت کنندگان در این طرح است. حتما سوال این هست که چرا این جشنواره چندین برنده دارد؟
داستان از این قرار است که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) بعنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های psp کشور که همواره به دنبال نوآوری در صنعت پرداخت کشور بوده این بار پایانه های فروشگاهی خود را به سیستم قرعه کشی آنلاین ( قرعه کشی در لحظه خرید ) مجهز کرده است.

پککو در این جشنواره که در قالب یک کمپین جذاب تحت عنوان " جایزتو جانذار " از تاریخ 24 آبان ماه سال جاری آغاز شده به دو گروه از مشتریان شامل دارندگان دستگاه کارتخوان پککو و صاحبان کارت های بانکی عضو شتاب بصورت روزانه جایزه اهداء می کند .

که البته شیوه اهداء جوایز نیز در نوع خود جالب است و تحمیلی نیست به این دلیل که این شرکت به منظور واگذار کردن حق انتخاب به برندگان برای دریافت کالای با کیفیت و مورد نظر خود شرکت دیجی کالا را که یکی از بزرگترین و خوشنام ترین فروشگاههای اینترنتی در کشور است برای انجام امر انتخاب کرده است .

در این جشنواره دارندگان کارت های بانکی که در هنگام خرید برنده شده اند در انتهای رسید خرید خود یک کد دریافت می نمایند و سپس با مراجعه به سایت gift.pec.ir و درج مشخصات خود با اخذ کد خرید دیجی کالا به سمت سایت digikala.com هدایت شده و با توجه به مبلغ جایزه ، هدیه خود را انتخاب کرده و به سهولت درب منزل دریافت خواهند کرد.

تجارت الکترونیک پارسیان در اجرای این کمپین روزانه به 200 نفر از دارندگان کارتخوان خود و 200 نفر صاحبان کارت های بانکی که خرید خود را از طریق پایانه های فروشگاهی این شرکت انجام می دهند جایزه اهداء خواهد کرد.
بنابراین در ماه 6000 نفر از مشتریان و 6000نفر از پذیرندگان از این شرکت جایزه می گیرند که در مقایسه با عملکرد سایر شرکت ها بسیار مبتکرانه است .
البته این جشنواره یک برنده دیگر هم دارد که این شرکت پککو است چراکه با این روش به زنجیره مشتریان خود وسعت و عمق داده و به عنوان شرکتی مبتکر مشتریان را در همه فروشگاهها به سمت خود می کشاند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
من یکی از همون بقول شما {"البته اگر خوش شانس بوده باشید جوایز تابستانی این شرکت را که شامل سفر به جزیره کیش به همراه یک نفر از عزیزانتان هم بود به خاطر دارید" } خوش شانسهایی بودم که این جایزه رو بردم. اما بعد کلی انتظار و زنگ و تماس گفتن با شما تماس میگیریم. که اگه به شما زنگ زدن به منم زنگ زدن !!! سرکاری بود.