بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر : ۱۷۱۴۷۲
 
درگاه پرداخت موبایلی پککو در کافه بازار(بزرگ ترین جامعه کاربران نرم افزار موبایلی ایران)  فعال و در نمایشگاه الکامپ با حضور مدیران کافه بازار رونمایی می شود. 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، مهندس عبدالعظیم قنبریان، مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان  ضمن اعلام این مطلب افزود، این درگاه پرداخت موبایلی با رعایت کلیه الزامات امنیتی و بر مبنای آخرین استانداردهای بین المللی ویژه نرم افزار های موبایلی دارای امکان پرداخت راه اندازی شده و سطح جدیدی از خدمات را برای کاربران نرم افزارهای موبایلی فراهم نموده است. 
وی افزود این درگاه پرداخت نیاز کاربران به مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی و ورود 4 فاکتور اطلاعات کارت را برطرف نموده و کاربران می توانند در محیط نرم افزاری که برای استفاده از خدمات آن قصد پرداخت را دارند و در صفحه درگاه موبایلی پارسیان با ورود شماره کارت و رمز دوم نسبت به پرداخت امن با تضمین پککو اقدام نمایند. 
وی ادامه داد ، این درگاه پرداخت برای نخستین بار در کشور توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طراحی و راه اندازی شده است. 
قنبریان خاطر نشان کرد، با توجه به اعتماد بزرگ ترین سایت های میزبان نرم افزار های موبایلی و صاحبان کسب و کارهای بزرگ مبتنی بر موبایل به پککو، قرارداد های لازم با برخی از سامانه های موبایلی کشور منعقد و در این راستا این سامانه را در نمایشگاه الکامپ با حضور مدیران کافه بازار رونمایی می نماید. 
دارندگان نرم افزار های تلفن همراه می توانند برای دریافت این خدمات ویژه و متمایز با شرکت  تجارت الکترونیک پارسیان تماس حاصل نموده و نیز در طی نمایشگاه الکامپ به غرفه پککو سالن 38 مراجعه فرمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر