بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
با اعلام پیغام ناظر بازار بورس

11 نماد به تابلوی معاملات بازگشتند

در شرایطی که روند نزولی بر کلیت معاملات روز جاری حاکم است و شاخص کل بورس تا لحظه تنظیم این گزارش 162 واحد افت یافته، پیغام ناظر بازار بورس مبنی بر بازگشایی نماد برخی از شرکت ها یکی از پس از دیگری منتشر می شود.
کد خبر : ۱۷۱۵۱۸

معاملات روز جاری بازار سرمایه در حالی با روند منفی قیمت سهام اغلب شرکت ها آغاز شد که در این شرایط شاهد بازگشایی نماد معاملاتی 9 شرکت و دو حق تقدم هستم.

بر اساس گزارش بورس نیوز، در شرایطی که روند نزولی بر کلیت معاملات روز جاری حاکم است و شاخص کل بورس تا لحظه تنظیم این گزارش 162 واحد افت یافته، پیغام ناظر بازار بورس مبنی بر بازگشایی نماد برخی از شرکت ها یکی از پس از دیگری منتشر می شود. بطوریکه تاکنون پیغام ناظر جهت بازگشایی 9 شرکت همچون "خلنت"، "ولصنم"، "خکمک"، "کبافق"، "شپترو"، "غشهد"، سدشت"، "پارسیان" و "دامین" به همراه حق تقدم هایی همچون "پارسیان ح" و "بالبرح" منتشر شده است.

بر اساس این گزارش ها، نمادهای مذکور در حالی امروز در روند نزولی بازار سرمایه پس از مدتی توقف به تابلوی معاملات بورس باز می گردند که نماد برخی از آنها همچون شرکت معادن بافق به دلیل اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی متوقف شده بودند. حال آنکه "کبافق" علیرغم تعدیل مثبت با اهمیت با افت قیمتی حدود هفت درصدی به تابلوی معاملات بورس بازگشت. به نظر می رسد در شرایط فعلی توقف نماد معاملاتی شرکت ها از لحاظ تعداد و مدت زمان توقف به یکی از چالش های بازار سرمایه تبدیل شده است. چرا که روزانه شاهد توقف و بازگشایی تعداد زیادی از نمادها هستیم که این امر سبب سردرگمی و بی اعتمادی اهالی بازار سرمایه شده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
-
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
عجب روزی بود! رنگ و بوی گل "محمدی" همه جای بورس پیچیده بود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
خداراشاکریم که مدیرانی که تخلف کرده وسودبالا اعلام کرده بودند بعد از مدتهااز شکنه گاه بورس ازاد شده وقیمت را پایین اوردند وتعهد داده اند دیگر سود بالا اعلام نکنند