بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
"توریل" مدت هاست که با شرکت فولاد مبارکه همکاری دارد ولی در حال حاضر "فولاد" مناقصه ای برگزار کرده است و توکاریل که در این مناقصه شرکت کرده، برنده آن شده و قرارداد همکاری بین این دو شرکت نیز منعقد شده است، بعد از نهایی شدن آن شرایط قرارداد و تأثیری که به درآمد شرکت توکاریل خواهد داشت جهت اطلاع سهامداران از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر : ۱۷۱۵۳۶
نویسنده :
یارمحمدی

طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر عقد قراردادی جدید در شرکت توکاریل در بین اهالی بازار سرمایه مطرح شده است.

در همین ارتباط مدیر مالی شرکت توکاریل در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: "توریل" مدت هاست که با شرکت فولاد مبارکه همکاری دارد ولی در حال حاضر "فولاد" مناقصه ای برگزار کرده است و توکاریل که در این مناقصه شرکت کرده، برنده آن شده و قرارداد همکاری بین این دو شرکت نیز منعقد شده است گه بعد از نهایی شدن آن، شرایط قرارداد و تأثیری که به درآمد شرکت توکاریل خواهد داشت جهت اطلاع سهامداران از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

امید سخایی در ادامه افزود: لازم به ذکر است که بخش عمده این همکاری ها مشابه سال های گذشته است و تغییرات ایجاد شده تغییراتی با تأثیر قابل توجه نمی باشد اما طبق شرایط خاص این قرارداد ها سعی بر آن داریم تا سود هر سهم پیش بینی شده برای سال مالی 95 به طور کامل پوشش داده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی تغییر و تعدیل درآمد هر سهم "توریل" برای سال مالی جاری متصور نیستیم. اما به محض آنکه تعدیلی در درآمدهای شرکت ایجاد شود به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

سخایی در خصوص قرارداد تحویل 200 واگن از شرکت واگن پارس توضیح داد: طبق مذاکرات و قرارداد منعقد شده تاکنون 20 دستگاه واگن تحویل شده و طبق برنامه تلاش بر این است که تا پایان سال مالی جاری تعداد واگن های تحویل گرفته شده به 100 واگن برسد.

وی افزود: این واگن ها 6 محوره می باشد و نمونه خارجی ندارد و تنها از طریق شرکت داخلی واگن پارس تهیه می شود.

این مقام مسئول در خاتمه در رابطه با دیگر برنامه های شرکت افزود: همانطور که در مصاحبه های قبلی نیز اشاره شده بود، یکی از زیر مجموعه های شرکت توکاریل با یک شرکت روسی جهت خرید حداقل 600 واگن لبه کوتاه در حال مذاکره است و با توجه به شرایط خاص کشور بعد از نهایی شدن شرایط فاینانس و جمع کلی قرارداد مذکور منعقد خواهد شد که فرآیندی زمان بر می باشد اما در حال حاضر پیگیری های لازم در حال انجام است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
خرید حداقل 600 واگن لبه کوتاه از شرکت روسی یکی از دلایل استیضاح وزیر راه و شهرسازی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
تولید ریل ملی