بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
در هفته اول دی ماه رقم خورد؛

رشد ۹۵ درصدی حجم معاملات بورس کالا

طی هفته گذشته در حالی که حدود ۷۴۵ هزار و ۲۵۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت، ارزش معاملات با رشد ۴۴ درصدی و حجم معاملات با رشد ۹۵ درصدی مواجه شد.
کد خبر : ۱۷۱۸۱۲
نویسنده :
بورس کالا

به گزارش بورس نیوز به نقل از «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی ( هفته منتهی به نهم دی ماه)، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۴۶ هزار و ۲۴۶ تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به ۲ هزار و ۸۰۶ میلیارد ریال معامله شد.

در دو بخش داخلی و صادراتی در تالار مذکور، ۱۶۵ هزار تن سنگ آهن، ۶۷ هزار و ۳۰ تن انواع فولاد، ۶ هزار و ۲۴۰ تن آلومینیوم، ۷ هزار ۸۵۰ تن مس، ۱۲۰ کنسانتره مولیبدن، ۶ تن کنسانتره و ۸ کیلوگرم طلا خریداری شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۵۸ هزار و ۶۲۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۲۲۱ هزار و ۴۲۶ تن انواع قیر، ۵۹ هزار و ۴۰ تن مواد پلیمری، ۱۲۶ هزار و ۷۰۰ تن وکیوم باتوم، ۲۵ هزار تن لوب کات، ۱۸ هزار و ۶۴۰ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۹۷۰ تن گوگرد، ۸۴۶ تن عایق رطوبتی و ۳ هزار تن سلاپس وکس معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۳۷ هزار و ۷۹۱ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۳۸۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار، ۱۴ هزار و ۱۸۴ تن ذرت دامی، ۷ هزار و ۸۹۷ تن جو دامی، ۹ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۹۰۰ تن برنج وارداتی، ۱۵۰ تن شکر سفید، ۴ هزار و ۲۱۰ تن کنجاله و یک هزار و ۲۰۰ تن روغن خام معامله شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر