بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر : ۱۷۲۰۲۲

امید علومی خواننده پاپ به تازگی تک آهنگ جدید منتشر کرده است که در آن از صدای همسر صاحب‌نامش هم استفاده کرده است؛ سحر قریشی که اتفاقا هوادار بسیاری در سینمای ایران دارد.

امید علومی خواننده پاپ به تازگی تک آهنگ جدید منتشر کرده است که در آن از صدای همسر صاحب‌نامش هم استفاده کرده است؛سحر قریشیکه اتفاقا هوادار بسیاری در سینمای ایران دارد.

این آهنگ «احوال بارون» نام دارد و سحر قریشی در آن دکلمه می کند.

امید علومی خواننده جوان ایرانی تا به حال دو آلبوم به نام های «بهونه» و «استرس» را روانه بازار کرده است و تک آهنگ های بسیار را منتشر کرده است.

هر چند در بازار موسیقی مدتی او کم کار بوده اما با انتشار این تک آهنگ و استفاده از صدای سجر قریشی در این آهنگ و همچنین تصویرش روی کاور این تک آهنگ نشان داده که می خواهد دوباره حضوری بیشتر در بازار موسیقی داشته باشد.

 همخوانی سحر قریشی با امید علومی

جام جم


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
درعالم بازیگری که ایشون حتی اسم بزرگترین کارگردانان دنیاروهم نمیدونه.حتی ازروی عکسشون.حالاایشون میخواددنیای خوانندگی روهم آبادکنه.خداوندرحم نمایدبه پیشکسوتان موسیقی کشورودنیا چون1رقیب قدریافت شده
شکوفه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
قباحت داره... این خواننده بسیار سرشناس! مو که رنگ زده و ابرو برداشته به کنار، از شهرت نسبی همسرش هم برای آلبومش مایه گذاشته. ای کاش مردهای ایران مرد باقی بمونند.
منو توپول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
ولی خدائیش شوهره از زنش بیشتر تو چشم میاد واسه ما مردها.....نه غلام....؟ شکلک چشمک.
shams
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
اسم خودشم میزاره بازیگر؟ ایشون اول تشریف ببرن یه دیپلم بگیرن و یکم راجع به رشته فعالیتشون مطالعه کنن که تو مصاحبه ها اینقدر سوتی ندن.اشکال ما اینجاست که به آدمای کاربلدی که دانش اون کارو دارن کار نمیدن.این آقا هم بهتره اول آقا بودنش رو نشون بده بعد صداشو.موهای مش کرده و ابروهای برداشته....
وزارت ارشاد وقتی مجوز میده این مسایل رو هم گوشزد کنه بد نیست.بیچاره کسانیکه اینا رو الگوشون قرار میدن......
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
سحر قریشی که اتفاقا هوادار بسیاری در سینمای ایران دارد..
خخخخخخخخخخ کدوم هوادار؟؟؟!!