بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد خبر : ۱۷۲۱۶۷


9 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات رونق به بنگاه های اقتصادی قزوین تزریق شد
قزوین - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارتاستان قزوینگفت: امسال 9 هزار و 501 میلیارد ریالتسهیلات بانکیرونق تولید بهبنگاه های اقتصادیاستان اعم از طرح ها وواحدهای صنعتیو کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، علی پرزحمت شنبه شب در سی امین نشست ستاد تسهیلات رونق تولیداستان قزوینکه باحضور استاندار، فرمانداران، مدیران دستگاه های اقتصادی و بانک های عامل استان برگزار شد، افزود: این تسهیلات در سه بخش بهین یاب، پرداخت مستقیم و ابلاغی معاون اول رئیس جمهوری به حوزه تولید استان اختصاص یافته است.
دبیر کارگروه ستاد تسهیلات رونق تولید استان قزوین ادامه داد: تاکنون در بخش تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب حدود 550 واحد تولیدی موفق به دریافت وام شده اند.
به گفته وی، از مجموع تسهیلات پرداخت شده رونق، 225 مورد با 2 هزار و 430 میلیارد ریال مربوط به پروانه های صنعتی و 35 مورد با 450 میلیارد ریال نیز به طرح های صنعتی اختصاص داشته است.
پرزحمت در ادامه یادآور شد: 155 مورد از پرونده های درخواستی صاحبان بخش تولید استان برایدریافت تسهیلاترونق در مرحله عقد قرارداد با بانک هاقرار دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان از بانک های عامل خواست تا رونداعطای تسهیلاترونق تولید بهواحدهای تولیدیاستان که برای آنها تعیین شده را با سرعت بیشتری دنبال کنند.
2 هزار و 160 واحد تولیدی در استان قزوین متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند


اشتراک گذاری :
ارسال نظر