بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر : ۱۷۲۲۹۸
 تازه‌ترین تصاویر از آتش‌سوزی در پلاسکو/خدا قوت آتش نشان

آتش‌نشانان ۱۰ ایستگاه برای مهار آتش در پلاسکو تلاش می‌کنند.

به گزارش کارگرآنلاین؛ ساعت 07:59 صبح امروز  حریق در ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که آتش‌نشانان 10 ایستگاه آتش‌نشانی تهران از نقاط مختلف شهر عازم محل شدند و همچنین چندین ایستگاه نیز به حالت آماده‌باش درآمد.

بیش از سه بالابر و نردبان آتش‌نشانی و همچنین 15 دستگاه تانکر آب و خودروتنفسی درمحل حادثه حضورپیدا کردند.

براساس این گزارش، هنگام رسیدن آتش‌نشانان دود و آتش فراوانی دیده می شد که از طبقه هشتم ساختمان پلاسکو به آسمان برمی‌خاست.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که بیشترین آتش‌سوزی در ضلع‌های شمالی و غربی این ساختمان رخ داده و همچنین آتش به بخشهایی از طبقات بالایی آن سرایت کرد که حریق توسط آتشنشانان آتش تحت کنترل درآمد و مهار شد.

بر اثر این آتش‌سوزی تعدادی از افراد در میان دود و آتش در طبقات ساختمان پلاسکو گرفتار شدند که همگی با کمک نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

تاکنون مورد فوتی در این آتش‌سوزی مشاهده نشده و در حال حاضر نیز آتش‌نشانان مراحل پایانی عملیات خاموش کردن کامل این آتش‌سوزی را انجام می‌دهند.

 


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
سازمان نظام مهندسی در ایمنی ساختمان مقصر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
شهرداری و شورای شهر و نظام مهندسی و وزارت کار مقصران اصلی هستن
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
شمااصلا می دانید کارنظام مهندسی چیست که سریع مقصرش کردید.اگربراساس اصول نظام مهندسی ساخته شده بود وسیستم اعلام واطفا داشت اینطوری نمی شد.اینجا به بحث مهندسی سازی ونظارت ساختمان باید توجه بیشتر شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
برای این ساختمان بایستی از هلیکپوتر آتش نشان و از پودر و یا کف با توجه به نوع مواد آتش گرفته استفاده می شد . ثانیا بایستی ساعت مقاومت اسکلت را در مقابل آتش مستقیم تخمین می زدند و با گذشت 5 ساعت با حرارت بالای 800 درجه سریعتر آنجا را تخلیه می کردند
غلام
ROMANIA
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
باسلام .تمنا دارم بند14 ماده 55 قانون شهرداریها ملاحظه وکمی تعمق فرمائید تامعلوم شود شهرداری با ابلاغ نامه نخست احتیاج بفرستادن 40 نامه دیگر می باشد یاخیرویا اینکه بعد از نامه به موضوع ورود پیدا می کردو تا مرحله اجرا پیش می رفت ودر کجای قانون آمده است بعد از نامه اول نامه دوم الا آخر نامه نوشت واقدام نکرد وخواهشمندم به این جور آدمهاکه مهارتهای دیگر دارندو مهارتهای شهرداری ندارند در انتخابات پیش رو رای ندهند استدعا دارم.