بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر : ۱۷۲۳۳۱

مدیرعامل سازمان هلال احمر استان تهران، ضمن اشاره به حضور تیم‌های مختلف عملیاتی و همچنین تجهیزات تخصصی هلال احمر، نحوه فعالیت سگ‌های زنده یاب هلال احمر در روند امدادرسانی حادثه پلاسکو را تشریح کرد.

4 قلاده سگ تجسس و 4 دستگاه زنده‌یاب هلال احمر در پلاسکو

به گزارشتهران پرس، حسین کتابدار در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص نحوه فعالیت سگ‌های زنده یاب در عملیات امدادرسانی ساختمان پلاسکو گفت: این سگ‌ها به صلاحدید نیروهای آتش‌نشانی و به صورت موردی فعالیت می‌کنند. زمانی که شهرداری به نقطه‌ای از امداد و نجات می‌رسد که ممکن است کسی زنده باشد ما سگ‌ها را به آن نقطه می‌بریم.

وی افزود: در حال حاضر 50 نیروی عملیاتی، 20 دستگاه خودرو عملیاتی، 4 قلاده سگ تجسس و 4 دستگاه زنده‌یاب، به همراه تجهیزات مرتبط با امداد و نجات آوارهای سبک در محل حضور دارند.

منبع : ایسنا


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
ببينيد سگي که نجس شمرده ميشود چگونه براي نجات جان انسان ها تلاش ميکند. بزرگواري را بايد از اين حيوان ياد گرفت.
ناشناس
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
چه ربطی داره خون خود انسان و .... هم نجسه چه ربطی داره، مردم از سگ شکاری همون زمان پیامبر هم استفاده میکردن.
ناشناس
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
دوست عزیز ما جهان سومی ها این حیوان دوست داشتنی رو نجس خطاب میکنیم و در عوض همین به قول بعضی ها اروپایی ها و آمریکایی های کافر و نجس سگ تجسس رو پرورش دادند و دستگاه های زنده یاب رو اختراع کردند تا جان انسان ها رو نجان بدهند.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
باسلام تو همین آدمهای داریم افراد نجس وکثیف که حتی به ناموس مردم رحم نمیکنند وعامل فروپاشی خیلی از خانواده ها هستند ولی نماز میخوانند و شاید صدقه بدهند وفکر اقتصادی هم داشته باشند