بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
مدیران و کارکنان شرکت خدمات انفورماتیک در اقدامی خداپسندانه، به منظور قدردانی از ایثار و فداکاری شهدای آتش نشان و نیز دلجویی از خانواده های داغدار و آسیب دیده از حادثه ساختمان پلاسکو، بخشی از حقوق خود را به این عمل نیک اندیشانه اختصاص دادند.
کد خبر : ۱۷۲۳۳۷
نویسنده :
قاسمی -ارسالی
در اطلاعیه ای که به همین مناسبت منتشر شده، مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک خاطرنشان کرده است: چه جانسوز و مهیب بود، فاجعه ای که داغ جمعی از عزیزترین و غیورترین مردان این سرزمین را بر دلهایمان نشاند. فاجعه ساختمان پلاسکو، در آستانه سال نو جمعی از هموطنانمان را داغدار عزیزانشان کرد و جمعی را نگران تامین معیشت شان پس از این رخداد اسفبار.
بر اساس گزارش بورس نیوز، در ادامه آمده است: مدیریت و کارکنان شرکت خدمات انفورماتیک ضمن ارج نهادن به دلیرمردی های شهدای آتش نشان و عرض تسلیت و همدردی با خانواده های سایر درگذشتگان این حادثه جانسوز، با آرزوی علو درجات برای ایشان، برخود لازم می داند اقدامی هر چند کوچک در برابر بزرگمردی و رشادت آتش نشانان فداکار و سایر هموطنانی که در این حادثه متحمل خسارات جانی و مالی شده اند، انجام داده و با تخصیص بخشی از حقوق خود و اهدای آن به خانواده های آسیب دیده، مراتب همدردی و همراهی خود را با این عزیزان اعلام دارد. امید آنکه همراهی همه سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی و نیز عموم مردم شریف ایران، مرهمی بر آلام داغدیدگان و آسیب دیدگان از این حادثه باشد.

جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
دستشون درد نکنه . امیدوارم میلیاردرها و حقوق بگیران نجومی هم یاد بگیرن.
ادریس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
خدا خیرشون بده شرکت خدمات همیشه تو این کارها پیش قدم بوده چند سال پیش هم برای زلزله این کار خدا پسندانه را انجام داد بود . ممنون از همه کارکنان ومدیران این شرکت محترم .