بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر : ۱۷۲۳۷۴


حسین مقصودی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: وزیری که در اصل باید برای داستان پدیده شاندیز استیضاح شود وزیر اقتصاد است.

حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدساظهار داشت: یکی از عللی که سبب شده در موضوع پدیده و میزان کار مردم از امروز به فردا انداخته و دچار تأخیر شود نبود دلسوزی واقعی برای مردم در این زمینه است.

وی ادامه داد: در واقع کسی به این بخش‌ها اعتنایی نداشته و ادعاهایی که برای بدهکاری‌های آنها مطرح می‌شد به هیچ عنوان منطقی نبودند که هم‌اکنون بخش زیادی از آنها ساماندهی شده و امید می‌رود مشکلاتشان برطرف شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به درخواست استیضاح وزیر کشور به‌علت مشکلاتی که در پدیده وجود دارد خاطرنشان کرد: برخی از گروه‌های سیاسی تندرو دوست دارند که وزیر کشور به این بهانه حذف شود اما به‌نظر شخص بنده کسی که در این داستان باید استیضاح شود وزیر اقتصاد است.

مقصودی بیان کرد: همچنین در مورد میزان برخی از صحبت‌هایی در مورد مالیات بر ارزش افزوده آورده می‌شد که هم‌اکنون برطرف شده و بانک صادرات این قول را داده که تا پایان امسال تمام سپرده‌گذاران مطالبات خود را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: مشکلاتی که از نظر زیرساخت و اقتصاد در خراسان رضوی وجود دارد زیاد هستند و انتظار می‌رود دولت به این استان التفات بیشتری داشته باشد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری!!!دیگران دزدیدند و بردند و خوردند وزیر اقتصاد روحانی باید استیضاح شود !!!!
ناشناس
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
بخاطر اینکه هر جا داشت اباد مبشد و درامدی داشتو نابود شد که شامل کل تولید-اقصاد و بورس میشود.
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
آقای وزیر اقتصاد باید به رکود اقتصادی وسیاست انقباضی اقتصادی به نمایندگان جواب بدهد این آقایان کسب کار را از مردم گرفتند وهمه کاسبین را از نان خوردند انداختند