بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر : ۱۷۲۴۲۷


خبرگزاري آريا-بانک شهر در ميان 100 شرکت برتر کشور و در رديف 10 شرکت نخست پيشرو قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري آريا ، در همايش شرکت‌هاي برتر ايران که چهارم بهمن سالجاري با حضور نمايندگان کميسيون‌هاي اقتصادي و صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي، معاونان وزرا، مديران و کارشناسان حوزه مديريت و اقتصاد کشور در مرکز همايش‌هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد، بانک شهر بر اساس رتبه بندي سازمان مديريت صنعتيIMI-100 در ميان 100 شرکت برتر و در مجموع 10 شرکت اول کشور در حوزه فروش قرار گرفت.
بر اساس اين گزارش، معيار اصلي در انتخاب شرکت‌هاي پيشرو " تغيير رتبه فروش شرکت‌هاي فهرست صد شرکت برتر ايران در چهار سال اخير" است و بانک شهر در حوزه فروش در سالجاري رتبه 25 را در ميان شرکت‌‌هاي برتر کسب کرد که در مقايسه با سال گذشته 10 پله صعود داشته است.
شاخص‌هاي رتبه بندي در اين همايش شامل شاخص اندازه و رشد شرکت،شاخص‌ سودآوري و عملکرد، شاخص بهره‌وري، شاخص‌ صادرات، شاخص نقدينگي، شاخص بدهي و شاخص‌ بازار است و در مجموع شرکت‌هايي در اين رتبه بندي قرار مي‌گيرند که از نظر "اندازه" تا حدودي به يکديگر نزديک باشند.
بر اين اساس، وجود اطلاعات شرکت در رتبه بنديIMI-100 براي حداقل سه سال اخير، منفي نبودن تغيير رتبه فروش شرکت در سه سال اخير و زيان ده نبودن شرکت، از معيارهاي پالايش براي اين کسب اين رتبه است که پس از انجام اين مراحل، فهرست به دست آمده توسط کميته‌اي از خبرگان صنعت و محيط کسب و کار مورد بررسي قرار گرفته و 10 شرکتي که بهترين نتايج را کسب کردند، به عنوان شرکت پيشرو شناسايي و معرفي شدند که اين کميته،سطح بلوغ شرکت‌ها را مورد توجه ويژه قرار داد.
سازمان مديريت صنعتي هرساله با هدف شناسايي جايگاه بنگاه‌هاي اقتصادي و گرو‌هاي صنعتي،گسترش رقابت بين بنگاه‌ها و کمک به سياست‌گذاران اقتصادي،شرکت‌هاي بزرگ و تاثيرگذار در اقتصاد کشور را معرفي مي‌کند و امسال در نوزدهمين سال اين رتبه بندي،بانک شهر موفق شد از نظر ميزان فروش يکي از رتبه‌هاي برتر را کسب کند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اقوي همساده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
براي همين است كه قيمت سهمش زير قيمت اسمي يعني 70 تومان معامله ميشود ؟!!!!
سهامداران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
سال 95تمام میشود. هنوز مجمع سال94 انجام نشده است . بانک شهر در ميان 100 شرکت برتر کشور و در رديف 10 شرکت نخست پيشرو چه گونه قرار گرفته است . جای تعجب دارد. خواهشمند است به حق و حقوق سهامداران توجه فرمایند.و سود به موقع پرداخت شود.