بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر : ۱۷۳۱۶۲

پدال نیوز: گروه‌های بنز AMG و "ریسینگ سیگارت" از سال 2007 با یکدیگر کار می‌کنند. اینک در آستانه دهمین سالگرد این همکاری و 50 سالگی مرسدس AMG، این دو گروه بزرگ صنعتی تصمیم به ساخت چیزی بیشتر از ساخته‌های کنونی خود افتاده‌اند. و آن یک قایق 3100 اسب‌بخاری با الهام از مرسدس AMG GT R است.

به گزارش پدال نیوز، گروه‌های بنزAMGو "ریسینگ سیگارت" از سال 2007 با یکدیگر کار می‌کنند. اینک در آستانه دهمین سالگرد این همکاری و 50 سالگی مرسدسAMG، این دو گروه بزرگ صنعتی تصمیم به ساخت چیزی بیشتر از ساخته‌های کنونی خود افتاده‌اند. و آن یک قایق 3100 اسب‌بخاری با الهام از مرسدسAMG GT Rاست.

به گزارش"تاپ‌گیر"، این ترکیب فوق‌العاده در نمایشگاه بین‌المللی قایق در "میامی" به نمایش درآمد. این قایق که "مارودرAMG" نامیده می‌شود، در سازه خود حجم وسیعی از فیبر کربن را داراست.

قایق 3100 اسب‌بخاری بنز

به دلیل استفاده از ساختارهای فیبرکربنی ریسینگ سیگارت موفق به کاهش 590 کیلوگرمی از وزن این قایق در مقایسه با اسلاف آن شده است. سازه‌های فیبر‌کربنی در کنسول، اتاق هدایت قایق و عرشه به خوبی دیده می‌شود. حتی سامانه الکتریکی قایق به گونه ای تعبیه شده که در کاهش وزن قایق موثر است. باید گفت در موتور در این خودرو نیز از فیبر کربن است.

قایق 3100 اسب‌بخاری بنز

استفاده از این همه مواد سبک، یک دلیل دارد، پویایی و سرعت. طراحی خارجی این خودرو با رنگ‌های یبز و مشکی ذهن را به یاد "گرین هل منگو" درGT Rمی‌اندازد.

قایق 3100 اسب‌بخاری بنز
موتور این قایق بنز در دو حالت فعال می‌شود. در حالت "پلژر"، موتور 1350 اسب‌بخار تولید خواهد کرد. در حالت سرعت 1550 اسب‌بخار با قدرت اولیه ترکیب می‌شود که میزان ان را به 3100 اسب‌بخار می‌رسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر