بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
سهامداران شرکت خودروسازی سایپا در حالی منتظر ارایه اولین پیش بینی درآمد سال مالی 96 هستند که یکی از مهمترین بحث ها پیرامون این مجموعه تجدید ارزیابی دارایی ها از محل ارزش گذاری برند سایپا و موضوع قراردادهای خارجی از جمله سیتروئن می باشد.
کد خبر : ۱۷۳۱۸۱
نویسنده :
کیوان فر
سهامداران شرکت خودروسازی سایپا در حالی منتظر ارایه اولین پیش بینی درآمد سال مالی 96 هستند که یکی از مهمترین بحث ها پیرامون این مجموعه تجدید ارزیابی دارایی ها از محل ارزش گذاری برند سایپا و موضوع قراردادهای خارجی از جمله سیتروئن می باشد.

در همین ارتباط یک مقام مسئول در شرکت خودروسازی سایپا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز پیرامون طرح برنامه افزایش سرمایه 250 درصدی سایپا از محل ارزش گذاری برند گروه سایپا و زمان اجرای آن اظهار داشت: افزایش سرمایه از محل برند گروه سایپا در شرایطی میسر خواهد بود که ساز و کار آن و امکان ارزیابی آن توسط کارشناسان رسمی دادگستری به وقوع بپیوندد که در حال حاضر این موضوع در کشور ساز و کار آن وجود ندارد. ضمن آنکه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی برند در شرایطی می تواند معنی پیدا کند که قبلا در حساب های شرکت ارزش این دارایی به ثبت رسیده باشد و اینکه شرکت قصد ارزیابی مجدد و شناسایی مازاد آن را داشته باشد.

وی پیرامون اینکه اثرات آغاز همکاری با سیتروئن و امضای قرارداد نهایی با این مجموعه خودروساز چه زمانی و به چه میزان در صورت های مالی شرکت خودنمایی خواهد کرد؛ گفت: این شرکت در گزارشات ارسالی به سازمان بورس، اثرات حاصل از فروش شرکت سایپا کاشان به طرف خارجی را در سرفصل درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری ها در صورت های مالی افشا نموده که تمامی مکاتبات با سازمان بورس در این خصوص نیز بر روی سامانه اطلاع رسانی بازار سرمایه به نشانی www.codal.ir منتشر گردیده است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه تولید و فروش خودرو با همکاری شرکت سیتروئن طی سال های آتی صورت خواهد پذیرفت، در سال جاری سودی از این محل در درآمدهای عملیاتی شناسایی نخواهد گردید. لازم به ذکر است کلیه موارد موردنظر پس از انعقاد قرارداد نهایی با طرف خارجی به اطلاع همگان خواهد رسید و در صورت لزوم، تعدیلات موردنظر در صورت های مالی افشاء می‌گردد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
با تبلیق دروغ قرارداد سیتروین من و هزاران نفر دیگر سهام سایپارو حدود 200 تومن خریدم و الانباگذشت نزدیک به یکسال در ضرر هنگفتی هستیم.این امامزاده شفا نمیده ولی حتما کور میکنه
حاجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
چرا درمورد اثرات فروش سایپای کاشان چیزی رو افشائ نکردند قراردادها که جداگانه است تا محصول ارائه کند فروش سهام رو باید بصورت شفاف اثرش رو نشان بدهند
رستم
ROMANIA
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
خودروییها عمدتا گرفتارترند از بانکها؟؟؟؟؟؟؟