بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
صندوق های سرمایه گذاری سامان

حافظ سرمایه شما هستیم

صندوق سرمایه گذاری شرکتی است که پول سرمایه گذاران مختلف را جمع آوری کرده و سپس با تجمیع این سرمایه های خرد، قدرت این را پیدا می کند که از مزایای یک سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ بهره ببرد و از طرف سرمایه گذاران این پول ها را در انواع اوراق بهادار مثل سهام و اوراق با درآمد ثابت کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری می کند...
کد خبر : ۱۷۳۲۴۷

حافظ سرمایه شما هستیم




چرا صندوق های سرمایه گذاری رشد و یکم سامان از سرمایه شما حفاظت می کند؟



مدیریت حرفه ای

صندوق های سرمایه گذاری رشد و یکم سامان دارای تحلیل گران و مدیران سرمایه گذاری هستند که پیوسته تلاش می کنند تا با یافتن اوراق مناسب و خرید و فروش به موقع آنها، عملکرد ممتازی برای سرمایه گذاران خود فراهم نمایند.


تنوع بخشی

 با تجمیع وجوه، سرمایه گذاران را قادر می سازند تا سهم کوچکی از اوراق بهادار بسیار متنوع را نگهداری کنند در حالی که سهام دار خرد قادر به انجام این کار نیست. متنوع سازی ابزار مدیران سرمایه گذاری به منظور اجتناب از ریسک زیان عمده در دوره های بلندمدت می باشد. به منظور حفظ پرتفوی در مقابل نتایج نامطلوب ناشی از تحمل ریسک های عمده، مدیران صندوق اقدام به متنوع سازی ترکیب دارایی ها و صنایع می نمایند.


کاهش هزینه ها

به دلیل صرفه جویی ناشی از مقیاس حجم بالای دارایی ها و معاملات بلوکی، صندوق های سرمایه گذاری رشد و یکم سامان می توانند صرفه جویی چشمگیری در کاهش هزینه ها داشته باشند.


مدیریت حرفه ای

شرکتهای سرمایه گذاری دارای تحلیل گران و مدیران سرمایه گذاری هستند که پیوسته تلاش می کنند تا با یافتن اوراق مناسب و خرید و فروش به موقع آنها، عملکرد ممتازی برای سرمایه گذاران خود فراهم نمایند.


تنوع بخشی

شرکتهای سرمایه گذاری با یک کاسه نمودن وجوه، سرمایه گذاران را قادر می سازند تا سهم کوچکی از اوراق بهادار بسیار متنوع را نگهداری کنند در حالی که سهام دار خرد قادر به انجام این کار نیست. متنوع سازی ابزار مدیران سرمایه گذاری به منظور اجتناب از ریسک زیان عمده در دوره های بلندمدت می باشد. به منظور حفظ پرتفوی در مقابل نتایج نامطلوب ناشی از تحمل ریسک های عمده، مدیران سرمایه گذاری اقدام به متنوع سازی ترکیب دارایی ها و صنایع می نمایند.


کاهش هزینه ها

به دلیل صرفه جویی ناشی از مقیاس حجم بالای دارایی ها و معاملات بلوکی، شرکتهای سرمایه گذاری می توانند صرفه جویی چشمگیری در کاهش هزینه ها داشته باشند.


کسب رتبه برتر در صندوق های سرمایه گذاری



صلاحیت حرفه ای مدیر و فعالیت صندوق ها تحت نظارت سازمان بورس است و با تایید و مجوز سازمان بورس انجام می شود.

صندوقهای سرمایه گذاری دارای رکنی به نام متولی هستند. متولی به صورت مستمر بر عملکرد صندوق ها نظارت دارند.

متولی بر کلیه دریافت ها و پرداخت های روزانه صندوق نظارت دارد.

حسابرسی های شش ماهه و یک ساله توسط حسابرسان معتمد سازمان بورس انجام می گیرد.



صندوق سرمايه گذاري مشترک يکم سامان


صندوق سرمايه گذاري رشد سامان



از صندوق های سرمایه گذاری سامان بیشتر بدانید : 88774669 - 021 داخلی 119






حافظ سرمایه شما هستیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر