بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
با گزارش تعدیل سود 33 درصدی که سایپا به بازار ارایه کرده، شاید روزهای بهتری برای این صنعت در پیش باشد که همزمان با آن آغاز عرضه های بلوکی سهام در گروه ایران خودرو از روز جاری، بتواند سوت حرکت این گروه را به صدا در آورد و با این شروع، خودرویی ها به عنوان لوکوموتیوران قطار سهام دیگر گروه ها برای حرکت در مدار مثبت قیمت ها عمل کنند.
کد خبر : ۱۷۳۲۵۱
نویسنده :
كيوان فر

امروز در حالی نماد معاملاتی ایران خودرو از تابلوی معاملات دور است که از روز جاری قطار عرضه های بلوکی در گروه ایران خودرو به راه خواهد افتاد. چراکه سه عرضه بلوکی طی همین چند روز در سهام این گروه صورت خواهد گرفت.

به گزارش بورس نیوز، امروز ایران خودرو بلوک ۹.۴ درصدی بیمه پارسیان را روانه میز فروش می کند که این بلوک در قیمت 365 تومان به ازای هر سهم توسط کارگزاری نهایت نگر عرضه می شود.

همچنین 7 اسفند ماه جاری نیز 282 میلیون سهم "خگستر" توسط ایران خودرو به قیمت پایه 700 تومان عرضه خواهد شد.

در ادامه این عرضه های بلوکی، 8 اسفند ماه سرمایه گذاری سمند، 296 میلیون سهم "خودرو" را به قیمت هر سهم 380 تومان روانه میز فروش می کند که این عرضه نیز توسط کارگزاری نهایت نگر خواهد بود.

در این رابطه اهالی بازار تصور می کنند این معاملات بلوکی، می تواند آغازی بر تحرکات گروه خودرو باشد و این تصور وجود دارد که انجام این معاملات سود سال 95 ایران خودرو را به شکل با اهمیتی افزایش می دهد.

افزون بر این، با گزارش تعدیل سود 33 درصدی که سایپا به بازار ارایه کرده، شاید روزهای بهتری برای این صنعت در پیش باشد که همزمان با آن آغاز عرضه های بلوکی سهام در گروه ایران خودرو از روز جاری، بتواند سوت حرکت این گروه را به صدا در آورد و با این شروع، خودرویی ها به عنوان لوکوموتیوران قطار سهام دیگر گروه ها برای حرکت در مدار مثبت قیمت ها عمل کنند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
نه نمی توانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
فعلا خودرویا خودشون مانع اصلی صعود بازار با منفی هر روزشون هستن.