فارس/ رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا محدوديت‌هاي ترافيکي کليه وسايل نقليه را طي روزهاي پاياني هفته اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحماني، رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا، در رابطه با محدوديت‌هاي ترافيکي آخر هفته گفت: تردد موتور سيکلت‌ها(به استثناي موتور سيکلت هاي انتظامي و امدادي) از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه 4 اسفند تا ساعت 06:00 شنبه 7 اسفند از محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

رحماني همچنين در رابطه با محدوديت تردد خودروهاي سواري اظهار داشت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15:00 الي 23:00 روز جمعه 6 اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18:00 الي 23:00 روز جمعه(6 اسفند) از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يکطرفه خواهد بود.
وي ادامه داد: برهمين اساس تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت(به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني) از ساعت 08:00 الي 22:00 روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه( 4 الي 6 اسفند) محور کرج - چالوس، هراز و فيروزکوه ممنوع است.

رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا تصريح کرد: همچنين تردد کليه تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12:00 الي 22:00 روز جمعه 6 اسفند از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.
رحماني در رابطه با وضعيت جوي محورهاي مواصلاتي کشور طي روزهاي پاياني هفته بيان کرد: براساس پيش بيني‌هاي انجام شده در روزهاي پاياني هفته سطح معابر در استان‌هاي جنوبي به ويژه هرمزگان، چهارمحال و بختياري، خوزستان و بوشهر به علت بارش باران لغزنده خواهد بود.

رحماني ادامه داد: با توجه به شرايط جوي در استان‌هاي جنوبي طي روزهاي پاياني هفته از رانندگان تقاضا داريم در صورت تمايل به سفر در اين محورها تجهيزات ايمني کافي را با خود به همراه داشته باشند.
وي در رابطه با وضعيت محورهاي مواصلاتي در بخش‌هاي کوهستاني تصريح کرد: سطح معابر در محورهاي کوهستاني به ويژه استان چهارمحال و بختياري به علت بارش برف در روزهاي پنجشنبه و جمعه لغزنده خواهد بود که برهمين اساس ضرورت داشتن تجهيزات ايمني اعم از داشتن زنجيرچرخ از سوي رانندگان الزامي است.