بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
کد خبر : ۱۷۳۳۳۱

گروه سیاسی: دبير شوراي نگهبان با تجليل از مقام شامخ بنيانگذار انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های ایشان علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: كليد مقاومت را حضرت امام خميني(ره) به ملت مظلوم فلسطین داد.

به گزارشخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله احمد جنتي، دبیر شورای نگهبان، صبح امروز، چهارشنبه ۴۴ اسفند، در نشست اعضاي اين نهاد با اشاره به برگزاري كنفرانس حمايت از ملت فلسطين در روزهاي اخير گفت: برنامه ديروز اين اجلاس كه با حضور رؤساي مجالس و شخصيت‌ها و مقامات برخي كشورهاي اسلامي برگزار شد، بسيار خوب و به‌جا بود و بيانات مقام معظم رهبري در اين اجلاس نيز براي همگان مفيد و هدايت‌گر بود.
وي تصريح كرد: بايد از خداوند متعال شاكر باشيم كه انتفاضه ملت فلسطين را همچنان حفظ كرده است. اين ملت مظلوم همچنان زير چكمه جلادان رژيم صهيونيستي در غزه و ديگر نقاط فلسطين مقاومت را زنده نگه داشته‌اند.
آيت‌الله جنتي گفت: بحمدالله عليرغم تلاش مداوم رژيم صهيونيستي براي سركوب مقاومت فلسطين، اين نهضت همچنان برقرار است.
وي ضمن آرزوي غفران واسعه الهي و درجات متعالي براي بنيانگذار انقلاب اسلامي گفت: خداوند آن بزرگوار را قرين رحمت خود كند كه كليد مقاومت را به ملت فلسطين داد و به آنها فرمود تا يك صهيونيست در اين سرزمين هست، مقاومت را رها نكنند.
رئيس مجلس خبرگان رهبري پيروزي‌هاي مقاومت اسلامي در برابر رژيم اشغالگر قدس را از بركات انقلاب اسلامي دانست و گفت: عمده اميد مظلومان عالم، مخصوصاً فلسطين، انقلاب اسلامي است و بر اساس همين اميد بود كه حزب‌الله لبنان و ديگر حركت‌هاي اسلامي مقاومت در فلسطين و منطقه شكل گرفت.
دبير شوراي نگهبان همچنين از حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي نسبت به حركت‌هاي مقاومت تجليل كرد و گفت: تسلط و آشنايي دقيق ايشان نسبت به اوضاع منطقه و هدايت‌هاي ايشان موجب گرديده است كه هم‌اكنون، رژيم صهيونيستي بيش از همه از حزب‌الله لبنان و جريان مقاومت وحشت داشته باشد.
آيت الله جنتي در پايان ابراز اميدواري كرد كه به زودي شاهد پيروزي ملت مظلوم فلسطين و رهايي آنها از چنگال صهيونيست‌ها باشيم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر