بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

"کنور" بر روی سطح حمایتی

"کنور" که این روزها پس از مدتی غیبت بار دیگر در سایه به تابلوی معاملات بازگشته است، به لحاظ نموداری، پتانسیل‌هایی برای رشد قیمت دارد که در تحلیل تکنیکی امروز، به واکاوی این پتانسیل‌ها خواهیم پرداخت. برای مطالعه این تحلیل در ادامه مطلب همراه باشید و پس از بررسی های لازم، از فرصت‌های خرید این نماد، بهره‌ ببرید.
کد خبر : ۱۷۳۴۲۹
در نمودار قیمت سهام شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور با نماد معاملاتی کنور همان طور که در تصویر نشان داده شده است، مشاهده می‌کنیم که قیمت حدفاصل کف ۱۱۰ تومان تا سقف ۳۱۰ تومان را با یک حرکت ۵ موجی پیموده است و پس از آن با اصلاح تا محدوده 230 تومان توانسته است حدود 50 درصد از این حرکت صعودی را اصلاح نماید.

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، همانگونه که در نمودار مشخص است قیمت در محدوده ۲۳۰ تومان الگوی سیمتریکال AB=CD را تکمیل کرده است و از سوی دیگر محدوده 220 تومان باند میانی چنگال می‌باشد که احتمال واکنش به محدوده 220 -230 تومان را دو چندان می‌کند.

جمع بندی: انتظار می رود در محدوده ۲۲۰-۲۳۰ تومان تقاضا برای خرید سهم افزایش یابد و قیمت برای تکمیل موج ‌B به این محدوده واکنش نشان دهد و در مسیر صعود قرار گیرد.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: آدنا طروسیان

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید
UNITED STATES
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
همین الان که این تحلیل روارائه میکنین صف خریدروی قیمت 2551 ریال تشکیل ومتراکم شده!!!