بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر : ۱۷۳۶۰۳
خبرگزاری شبستان: قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: هجمه گسترده دشمن و همچنین کم کاری مدیران باعث شده وضعیت پوشش و حجاب در جامعه مناسب نباشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستاناز بجنورد؛ علی ملازاده، قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی عصر (۱۴۴ اسفند) در جلسه ستاد استانی گفت: بانوان محجبه در جامعه در معرض دید قرار می گیرند در حالی که پوشش این زنان هر چقدر بیشتر دیده شود عاملی برای ترویج حجاب برتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی حتی در روستاها هم مظاهر پوشش بد به چشم می خورد، عنوان کرد: در مناسبات مختلف ملی و دینی به عنوان مثال در 22 بهمن زنان زیادی با پوشش های مناسب در صفوف راهپیمایی دیده می شوند در حالی که در مواقع دیگر کمتر شاهد این حضور و این پوشش هستیم.

ملازاده با اشاره به اینکه باید نیروهای امنیتی به لحاظ اطلاعاتی اشراف کاملی به حوزه های مختلف داشته باشند و با انجام اقدامات سلبی مانع ترویج هر گونه تبلیغات سوء شوند، ادامه داد:چنانچه تشکیلات، مزون و یا حتی شبکه های اجتماعی پوشاک خارج از عرف توزیع کنند، باید با آنها مقابله کرد.

وی وضعیت پوشش ادارات دولتی را مطلوب و پوشش ادارات غیر دولتی را نامطلوب دانست در حالی که به گفته وی این ادارات غیر دولتی هم با مجوز دولت مشغول به کار هستند و از تسهیلات دولتی بهره مندند برای همین باید از ارزش های نظام اسلامی تبعیت کنند.

ملازاده تأکید کرد که در حال حاضر وضعیت حقوق شهروندی وضعیت مناسبی ندارد و این خود یک آسیب اجتماعی به حساب می آید، مردم از بوروکراسی اداری و معطلی ادارات دل پر دردی دارند، مردمی که نظام را قبول دارند نباید از متولیان اجرایی در ادارات ناراضی باشند برای همین باید به دنبال کاهش فرآیند اداری و افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به تلاش دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگرچه اقتصاد مقاومتی اولویت دارد ولی کاهش آسیب های اجتماعی اهمیتش از آن کمتر نیست، اهمیت این مسأله آنقدر بالا است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید کرده اند برای همین در دستور کار سران قوا قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه تبلیغاتی طلاب، فرهنگیان و حتی هیأت های مذهبی باید قوت بیشتری بگیرد زیرا این کانال ها تا حد زیادی می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کمک کند.

گفتنی ست، در پایان جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان شمالی از ماکت حقوق شهروندی استان رونمایی شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
جلوی دز دی ها و سرقت اموال عمومی را بگیرید به خصوص در بورس به جای اینکه سرتان را میکنید تو پروپاچه ملت
سید مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
سر نوشت 80 میلیون جمعیت رو با ندانم کا ریها گره زدیم به چندتا موی خانمها مگه مردم صاحب سر نوشت وچگونگی زندگی خود نیستند؟ تا کی طالبان بازی ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
هر کدوم رو دوست داری منتشر میکنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم انقلاب کردن وجود بی بندوباری در اون زمان بود، اگه خوب بود زمان طاغوت با اون وضع همه چی خوب میشد. ضمن اینکه چرا حتما باید از این مساله کوتاه اومد برای پیشرفت، مسئولین در این مورد کاری هم نکردن که کم کاری در مسایل اقتصادی رو بخوان ارتباط بدن به تلاش برا انجام این موضوع.
ناشناس
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
ذلیل اصلی که آب و برق رایگان و نفت سر سفره خانه دار شدن همه بود اصلا امام (ره) گفت حجاب اجباری نداریم
احمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
برای مردم کشوری که در طول تاریخ به دفاع از ناموس شناخته شدن و برای آن از جان گذشتن، معلومه این موضوع اهمیت داره.
حواس جم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
اینا همش حرف و شعاره واسه جم کردن رای همه