بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

"تیپیکو" و سناریوهای صعود

این روزها که بازار بیشتر در فاز رکود و انتظار به سر می‌برد، تحلیل‌های تکنیکی را به نمادهایی اختصاص داده‌ایم که صرفاً به لحاظ تکنیکی، پتانسیل‌هایی برای رشد قیمت دارند. در بررسی روزهای گذشته به نمادهای مختلفی از گروه‌های مختلف پرداختیم و در روز جاری نیز، نمادی از گروه دارو را برای تحلیل انتخاب کرده‌ایم
کد خبر : ۱۷۳۶۵۷
این روزها که بازار بیشتر در فاز رکود و انتظار به سر می‌برد، تحلیل‌های تکنیکی را به نمادهایی اختصاص داده‌ایم که صرفاً به لحاظ تکنیکی، پتانسیل‌هایی برای رشد قیمت دارند. در بررسی روزهای گذشته به نمادهای مختلفی از گروه‌های مختلف پرداختیم و در روز جاری نیز، نمادی از گروه دارو را برای تحلیل انتخاب کرده‌ایم. نماد تیپیکو که به نظر می‌رسد در حال نزدیک شدن به سطح حمایتی با اهمیتی است، در بررسی تکنیکی امروز، مورد آنالیز قرار گرفته است که برای مطالعه آن شما را به ادامه مطلب دعوت می‌نماییم.

براساس گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، قیمت سهام شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با نماد معاملاتی "تیپیکو" همان طور که در تصویر نشان داده شده است، حد فاصل کف تا سقف 360 -630 را به مدت 43 روز طی کرده اما به مدت 242 روز فقط 38 درصد از این مسیر صعودی را با حرکت در کانال صعودی اصلاح کرده است.

از منظر امواج الیوت قیمت پس از صعود 5 موجی در حال اصلاح قیمتی می‌باشد. از آنجا که محدوده 540 تومان کف کانال بوده و تبدیل سطح نیز در این محدوده رخ داده است، انتظار می‌رود که این محدوده پایان موج اصلاحی A باشد و به این سطح واکنش مثبت نشان دهد.

جمع بندی :

محدوده 540 تومان محدوده حمایتی مهمی برای سهم محسوب شده و در صورت واکنش، انتظار می‌رود تا سقف کانال حرکت کند. در صورت ورود به معامله خرید، حد ضرر 510 تومان می‌باشد.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر:‌ آدنا طروسیان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر