بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر : ۱۷۳۸۲۵

گیتی آنلاین - بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مردمی که بسیار از حادثه پلاسکو و شهادت آتش‌نشانان دلشان سوخت، کاری می‌کنند که در مقابل خانواده شهدای آتش‌نشان سربلند باشیم.

گوهر خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار حوادثباشگاه خبرنگاران پویادرباره کمپین‌های ایجاد شده برای برگزاری چهارشنبه‌سوری بی‌خطراظهار کرد: به نظرم باتوجه به حادثه پلاسکو، مردم شریف کشورمان باید به حرمت خون شهدای آتش‌نشان، شب چهارشنبه آخر سال به یکدیگر گل رز قرمز بدهند و مانند گذشته‌های دور در خارج از تهران و در مکانی که آسیبی به محیط زیست نرسد، بوته‌های کوچک روشن کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: اگر بتوانیم شکل و رسوم گذشته که به دور از صداهای ترقه و هول‌انگیر بود را مجدداً احیا کنیم،‌ ثابت می‌کنیم مردمی هستیم که به کسانیکه جانشان را برای ما از دست دادند،‌ احترام می‌گذاریم، با انجام این کار، کاری کرده‌ایم که کاملاً انسانی است و ماندگاری آن بسیار بیشتر از صدای ترقه‌ای است که بخواهد ما را خوشحال کند، امیدوارم صدای من به گوش جوانان و واردکنندگان مواد محترقه برسد.

خیراندیش تصریح کرد: گمان می‌کنم امسال بهتر از هر سالی چهارشنبه‌سوری برگزار شود، محال است که مردم ما (به حفظ حرمت شهدای آتش‌نشان) توجه نکنند، مردمی که بسیار از حادثه پلاسکو و شهادت آتش‌نشانان دلشان سوخت و کاری می‌کنند که در مقابل خانواده شهدای آتش‌نشان سربلند باشیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
برای جوانان تفریحی وجود ندارد .با همین چهارشنبه سوری خود را تخلیه روحی می کنند .چرا بحث شهدا را با چهارشنبه سوری قاطی میکنید .با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی شود .