بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر : ۱۷۴۰۱۴



یک سناتور آمریکایی گفت رئیس‌جمهوری سوریه با فعالیت مجدد پایگاه هوایی الشعیرات این پیام را به همتای آمریکایی‌اش داد که حملات واشنگتن به کشورش اهمیت نداشته است.
خبرگزاری آنا: یک سناتور آمریکایی گفت رئیس‌جمهوری سوریه با فعالیت مجدد پایگاه هوایی الشعیرات این پیام را به همتای آمریکایی‌اش داد که حملات واشنگتن به کشورش اهمیت نداشته است.
 
لیندسی گراهام در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «معتقدم بشار اسد با ازسرگیری پروازها از پایگاه هوایی الشعیرات به ترامپ گفت برو به جهنم.»
 
وی افزود: «به اعتقاد من اسد اشتباه خطرناکی مرتکب شده است، زیرا اگر دشمن آمریکا باشی و توجهی به آنچه که ترامپ می‌تواند در هر لحظه علیه تو انجام دهد نداشته باشی دیوانه‌ای.»
 
ارتش آمریکا 7 آوریل (18 فروردین) به ادعای حمله شیمیایی نظام سوریه به ادلب و به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری این کشور، 59 موشک توماهوک را از ناوهایش در دریای مدیترانه به سوی پایگاه هوایی الشعیرات متعلق به ارتش سوریه شلیک کرد.
 
دونالد ترامپ اعلام کرد او به این دلیل که از پایگاه هوایی الشعیرات حمله شیمیایی به شهرک خان شیخون در استان ادلب سوریه انجام شد، دستور حمله را صادر کرده بود.
 
باوجود این، جنگنده‌های سوریه روز بعد عملیات نظامی خود را از پایگاه هوایی الشعیرات از سر گرفتند.
 
گراهام از دولت آمریکا خواست 6 هزار نظامی دیگر را به سوریه اعزام کند، ولی تاکید کرد که هدف از این اقدام باید تسریع عملیات شکست داعش باشد و نه برکناری نظام بشار اسد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
دمشون گرم