بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
با حضور نماينده وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی

انجمن خبرنگاران بازار سرمایه راه اندازی شد

مجوز تشکیل "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه" از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شده است و نخستین مجمع آن با حضور نماینده این وزارتخانه برگزار شد.
کد خبر : ۱۷۴۰۲۴
نویسنده :
كيوان فر

با برگزاری نخستین مجمع عمومی "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه" در هفته جاری، خبرنگاران بورس صاحب انجمن شدند.

به گزارش بورس نيوز، پس از یک سال تلاش و پیگیری هیات موسس فعالان رسانه‌ای حوزه بازار سرمایه، صبح روز دوشنبه هفته جاري در آستانه سالروز میلاد امام علی(ع) با حضور خبرنگاران این عرصه نخستین مجمع عمومی "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه" برگزار شد.

در این انتخابات که در محل سالن کنفرانس موسسه اعتباری ثامن برگزار شد، پس از رای‌گیری از میان خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه مهدی حاجی‌وند، سروش خسروی‌فر، لیلا مهرابی‌پور، مهدی نعمتی، علیرضا باغانی، محبوبه مغانی و مجید اسکندری به عنوان هیات مدیره این انجمن انتخاب شدند.

افزون بر این، اسماعیل کاظمی، نازنین نامور و بهزاد رنجبر به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب و معرفی شدند.

همچنین در جریان مراسم رای‌گیری امروز مجمع عمومی "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه"، رضا امامی و سیامک خسروی‌پور به عنوان بازرسین اصلی و طاها حشمتی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و معرفی شد.

این گزارش می‌افزاید: مجوز تشکیل "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه" از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شده است و نخستین مجمع آن با حضور نماینده این وزارتخانه برگزار شد.

گفتنی است؛ انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه پیگیری مطالبات آموزشی، صنفی و رفاهی و نیز بهبود فضای رسانه‌ای بازار سهام کشور را به عنوان مهمترین اهداف خود اعلام نموده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
hatef
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
سلام دوستان.به همه اعضا تبریک می گویم.برای همه دوستان بلندمنش درانجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه آرزوی تندرستی و پیروزی دارم.سپاس دار شماییم.