بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار رخ داد:

گشایش سامانه بازار مجازی معاملات مشتقه

هدف از راه اندازی این سامانه آشنایی فعالان بازار سرمایه با معاملات مشتقه در بورس کالا، تمرین عملی سرمایه گذاری در بورس کالا و آموزش صحیح سرمایه گذاری و ایجاد مقدمه ای برای ورود آگاهانه به بازار سرمایه عنوان شده است.
کد خبر : ۱۷۴۱۲۷
نویسنده :
کیوان فر
سامانه بازار مجازی معاملات مشتقه طی دومین روز از برگزاری دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه رونمایی شد.

به گزارش بورس نیوز، در این مراسم که در محل غرفه شرکت بورس کالای ایران واقع در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، از سامانه بازار مجازی معاملات مشتقه در حالی رونمایی شد که هدف از راه اندازی این سامانه آشنایی فعالان بازار سرمایه با معاملات مشتقه در بورس کالا، تمرین عملی سرمایه گذاری در بورس کالا و آموزش صحیح سرمایه گذاری و ایجاد مقدمه ای برای ورود آگاهانه به بازار سرمایه عنوان شده است.
انطباق تالار مجازی بر شرایط واقعی بازار و رایگان بودن ثبت نام در این سامانه از مهمترین مزایای راه اندازی این سامانه است.
همچنین از دیگر ویژگی های سامانه بازار مجازی تالارمشتقه می توان به انجام معاملات در کمتر از چند ثانیه، آموزش و تمرینی برای قوانین حاکم بر بازار، تمرین سرمایه گذاری بدون نیاز به پول و بدون وجود ریسک سرمایه گذاری، کسب تجربه، مهارت و تخصص لازم برای سرمایه گذاری در بورس کالا اشاره کرد که دارای نمونه های مشابه جهانی نیز است.
علاوه بر این از قابلیت های این سامانه می توان به کاربری آسان، قابلیت مشاهده پرتفوی لحظه ای، تفکیک معاملات به صورت موقعیت های باز و بسته شده، امکان انتخاب مبلغ اولیه سرمایه، مشاهده سود و زیان لحظه ای و مشاهده موجودی حساب در لحظه و با معامله هر قرارداد اشاره کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
سلام انتظار میره سهام پلاسکو تا سقف 300 تومان بره چون سایپا قرار تولیداتشو صادر کنه .