معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارش های شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران (ISQI ) برای دوره سه ماهه سوم سال 95، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارش های شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران (ISQI ) برای دوره سه ماهه سوم سال 95، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است. |
به گزارش بورس نیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت:میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش در دوره زمانی یاد شده با 14% رشد نسبت به سال 94 به عدد 652 رسیده است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است. وی افزود: گروه سایپا در شاخص های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش های خرید خودرو، سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین شده در زمان ثبت نام، مدت زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای 700 را کسب کرده است که در نوع خود منحصر به فرد است. |
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
نظر شما درباره نحوه واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس چیست؟
راحت سرمایه اتان چند برابر خواهد شد.