بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر : ۱۷۴۱۵۵
یک مقام ارشد کره شمالی می گوید این کشور علیرغم تهدیدات آمریکا، هر هفته یک موشک آزمایش خواهد کرد.

به گزارش مهر، در حالی که تنشها درباره برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی روز به روز شدیدتر می شود، «هان سونگ ریول» معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: ما به طور هفتگی، ماهانه و سالانه آزمایشهای موشکی جدیدی انجام می دهیم.

وی در گفتگو با بی بی سی گفت اگر آمریکا بی ملاحظگی به خرج دهد و دست به اقدامات نظامی بزند، یک جنگ تمام عیار اتفاق خواهد افتاد.

اظهارات معاون وزیر خارجه کره شمالی پس از آن بیان شد که «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت: دوران صبر استراتژیک واشنگتن مقابل پیونگ یانگ به پایان رسیده است.

پس از آزمایش ناموفق موشکی روز یکشنبه کره شمالی، تنشها بین آمریکا و این کشور بیش از پیش افزایش یافت. به گفته مقامات آمریکایی، موشک آزمایش شده میان برد بود و چهار تا پنج ثانیه پس از شلیک منفجر شد.

در همین حال، «کیم این ریانگ» سفیر کره شمالی در سازمان ملل گفت کشورش آمادگی کامل دارد تا به هرگونه اقدام تجاوزگرانه آمریکا پاسخی کوبنده دهد. وی گفت: اگر آمریکا اقدام نظامی را انتخاب کرده باشد، ما برای مقابله آماده ایم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
با وجود دیوانه ای مثل ترامپ اگه اینکارو نکنن که بدبخت شدن عین لیبی و عراق و افغانستان و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
سلام امریکا این بار طعم اتم را خواهد کشید وناوهای هوابیما برش قبرستان امریکائیان خواهد بود امریکا می داند حریف کره شمالی نیست