بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر : ۱۷۴۱۵۹


به گزارش رویش نیوز به نقل از جهان نيوز: محمود احمدی‌نژاد در بخشی از گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس در پاسخ به این سؤال که اگر رد صلاحیت شدید، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ گفت: صبور باشید به وقتش متوجه خواهید شد!


در همین حال، اخیرا معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت احمدی‌نژاددر بخشی از یادداشت تلگرامی خود نوشت: "اواخر فروردین ۱۳۹۰ دو روز قبل از شروع خانه نشینی یازده روزه او، هنگامی از دیدار محرمانه دوساعته خود با مشایی و بقایی بیرون آمدم که همه آرزوهای بزرگ و تصورات شیرینم از احمدی‌نژاد را برباد رفته دیدم. آن روز متوجه شدم، احمدی‌نژاد با کمک مشایی و همراهی بقایی، قصد شکستن حریم‌های نظام و لجاجت با ولی فقیه را دارد و باید هر طوری که بتوانم جلوی لجاجت خیانت بار او را بگیرم."

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
رهبری که نگفته تحت هیچ شرایطی نیاد اونموقع برا ایجاد آرامش و دو قطبی نشدن و پیشرفت کشور فرمودن صلاح نیست وارد بشی حالا به قول خود احمدی نژاد وقتی دو طرف فضا رو دوقطبی کردن دیگه اومدن یا نیومدنش برا دوقطبی شدن فرقی نمی کرد، این دوره کاندیدا کم نداریم اونا تواناییشون رو نشون بدن تا را بیارن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
سلام براحمدی نزاد در هم کوبنده نفاق منافقین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
حداقل در مورد بورس روحانی ادم صادقی نبود و مردم را دعوت به بورس کرد سپس از پشت خنجر زد. دست توجیب شرکتهایی چون سنگ اهنیها و پتروشیمیها و پالایشی ها برد. کجا احمدی نزاد این بلا را بر سر بورسیان اورد جسور بود از اول همه بورس را قبول نداشت
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
شما پس تازه کاری خبرنداری که بعد ازساعت 12 شب ازحساب بانکها پول برمیداشت وهمچنین می گفت تحریم اثر نداره دلار900 تومانی را رساند به 4000تومان .وغیره اینها همه ازنتایج پدیده قرن می باشد.