بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد خبر : ۱۷۴۱۷۸




آتش سوزی انبار لبنیات در خیابان فرجام/ نجات 3 نفر از میان دود و حرارت شدید + تصاویر
آتش سوزی انبار یک مغازه لبنیاتی در خیابان فرجام، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی تماس فوری شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در طبقه منفی یک ساختمان سه طبقه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 17 و 103 را ساعت 10:17 صبح امروز به خیابانفرجام، خیابان حیدرخانی، نبش خیابان نوری اعزام کرد.
 
امیر مهدیانی مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانیدر این باره گفت: در یک ساختمان مسکونی سه طبقه شش واحدی در قسمت زیرزمین به مساحت 30 متر مربع که انبار یک مغازه لبنیاتی بود دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی از درب و پنجره های آن خارج می شد.
 
وی افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری دستگاه های تنفسی ویک رشته لوله آب رسانی وارد طبقه منفی یک شده و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
 
مهدیانی بیان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند وپس از جستجو، سه نفر از ساکنان ساختمان را از میان دود و حرارت شدید خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
 

مهدیانی با اشاره به اینکه آتش نشانان با سرعت عمل خود از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند، تاکید کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی، ایمن سازی و تخلیه اجناس سوخته محل حادثه را تحویل مالک مغازه دادند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر