بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر : ۱۷۴۳۰۹


minuspspbplus

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: آتش‌سوزی یک پاساژ در بهشهر بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را دچار اشتباه کرد چراکه خیلی‌ها به اشتباه تصور کردند شعبه بهشهر موسسه اعتباری کاسپین آتش گرفته است.

به گزارش بانک مردم، تصاویر بسیاری از بهشهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که اینگونه القا میکرد که ساختمان موسسه اعتباری کاسپین در بهشهر واقع در یکی از پاساژهای بی‌نام بهشهر (جنب آجیل فروشی حاج علی) به تنهایی دچار آتش‌سوزی شده  اما واقعیت چیز دیگری بود. این آتش‌سوزی عصر روز سه شنبه ۵ اردیبهشت در پاساژ رخ داده و آتش‌نشانی بهشهر اعلام کرده به احتمال فراوان علت آن را فرسودگی و اتصال سیم‌های برق است.  بدین ترتیب موضوع آتش‌سوزی عمدی و یا آتش سازی توسط برخی سپرده‌گذاران،  فعلا تکذیب شد. طبق اعلام مسوولان این اتش در همه پاساژ رخ داده و به ساختمان موسسه اعتباری کاسپین و یک لباس‌فروشی آسیب جدی رسیده است. در شبکه‌های اجتماعی از این تصاویر با عنوان آتش‌زدن موسسه نام برده شد که به احتمال فراوان واقعیت ندارد و آتش‌سوزی عمدی نبوده است.

در زیر متن خبر آتش‌سوزی که توسط خبرگزاری‌ها منتشر شده می‌خوانید و عکس‌های مخاطبان بانک مردم از این حادثه را می‌بینید:

رئیس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر گفت: آتش‎سوزی در یکی از پاساژهای این شهر با کمک آتش‎نشانان خاموش شد اما بررسی بیشتر برای جلوگیری از حوادث احتمالی، توسط کارشناسان در حال انجام است.

حسین سراجی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: عصر امروز گزارشی از آتش‎سوزی در یکی از پاساژهای بهشهر جنب تخمه‎فروشی حاج علی داشتیم، هنوز علت این حادثه مشخص نیست و در حال بررسی هستیم و ممکن است به‎دلیل اتصال سیم برق باشد.

وی افزود: شروع آتش‎سوزی از طبقه همکف این پاساژ بوده است که منجر به آتش‎سوزی یا دودگرفتگی به یک واحد بانک (موسسه اعتباری کاسپین) و بخشی از ساختمان‎ها و واحدهای اطراف آن شد اما خسارت اصلی به فروشگاه لباس و بانک وارد شد.

رئیس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر تصریح کرد: پنج دانش‎آموز نیز در طبقه سوم که کافی‎نت یا آموزشگاه بود، محبوس شده بودند که به سلامت از آنجا خارج شدند.

سراجی در پایان با بیان اینکه برای جلوگیری از حوادث احتمالی، کارشناسان آتش‎نشانی مشغول بررسی هستند، گفت: هیچ فردی در این حادثه دچار آسیب نشد، پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان، علت این حادثه اطلاع‎رسانی می‎شود.

image

IMG_5792

image

image


اشتراک گذاری :
ارسال نظر