بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در آستانه فرا رسیدن روز کارگر:

تبریک به دستانی که تمدن آفریدند

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارگران به خصوص کارگران گروه خودروسازی سایپا، طی پیامی این روز را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۷۴۳۶۴
نویسنده :
ارسالی
مهدی جمالی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارگران به خصوص کارگران گروه خودروسازی سایپا، طی پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش بورس نیوز به نقل از سایپا نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به عنوان سال 1396 "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" در پیام خود اعلام داشت: هر گونه کالایی که توسط انسان تولید می شود ساخته دستانی است که اگر نبودند و نباشند هیچ ایده ای نمی توانست شکل بگیرد و هیچ سازه ای هم ساخته نمی شد. اگر بگوییم که معنای تمدن یعنی کلیه دستاوردهای مادی و ملموس بشر، در آن صورت می توانیم بگوییم اگر دست کارگران نبود، ما شاهد هیچ تمدنی هم نبودیم. پیامبر اکرم(ص) هم با بوسیدن دست کارگر می خواستند به ما بیاموزند آنچه امروز داریم به برکت این دستان توانمند است.

گروه خودروسازی سایپا در سال 95 توانست حدود 600 هزار دستگاه خودرو تولید کند. دستیابی به این موفقیت وابسته به دست هایی بود که دل در کف گرفتند و دلاورانه کار کردند، دست هایی که گرد و غبار از نام و نشان سایپا زدودند و این نام و نشان را اولین کردند در عرصه صنعت خودروسازی، پس همه با هم به احترام کارگران بایستیم و روزشان را شادباش بگوییم.

مهدی جمالی

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
عزیزم پس اگه کارگر اینقدر کارش مهمه چرا حقوق امثال شما 200 برابر یه کارگر خط تولید ؟؟؟!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
سلام
ضمن تشکر از دوستان بورس نیوز درخواست دارم گزارشی از شرکت پلاستیران که در جاده کرج فعالیت داره تهیه نمایید و روز کارگر را هم به کارکنان این مجموعه تبریک بگید . سهامداران عمده شرکت که همه از متمولین و بانک سامانی هستند چرا این شرکت را محجور رها کرده اند در حالیکه محصولات شرکت در اقتصاد مقاومتی و صادرات می تواند نقش ارزنده ای داشته باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
مردک پاچه پاچه خوار ضرر 50-60درصدی ما تو سهام گروه سایپا کی جبران میشه؟
ناشناس
UNITED STATES
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
موفق باشید