بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
به گفته شمس ، قیمت کامودیتی ها از فولاد، سنگ آهن و زغال سنگ و حتی قیمت جهانی نفت نیز روند صعودی داشته و می توان پیش بینی کرد که قیمت ها سال جاری نیز روند افزایشی خود را ادامه خواهند داشت.
کد خبر : ۱۷۴۶۰۶
نویسنده :
ذلفقاری

مدیر عامل کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز بازاریابی چشم انداز بازار های جهانی کالایی با توجه به جنگ تجاری که بین آمریکا و چین و حتی اروپا گفت: تجربه نشان می دهد در دوره هایی که جمهوری خواهان در آمریکا بر مسند قدرت بوده اند، رشد تقاضا منجر به رونق و شکوفایی در بازارهای جهانی شده است که این اتفاق از آغاز ریاست جمهوری ترامپ مشهود بوده و تداوم نیز خواهد یافت.

بهادر شمس ادامه داد: همچنان که شاهد هستیم قیمت کامودیتی ها از فولاد، سنگ آهن و زغال سنگ و حتی قیمت جهانی نفت نیز روند صعودی داشته و می توان پیش بینی کرد که قیمت ها سال جاری نیز روند افزایشی خود را ادامه خواهند داشت.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: البته اکنون شاهد تورم جهانی هستیم و این مسئله بطور طبیعی بازار سرمایه و شرکت های صادرات محور را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود همانگونه که در سال گذشته شاهد رشد قیمت سهام گروه معدنی ها و فلزات اساسی در کنار استراحت برخی دیگر از گروه های پیشرو در بازار سهام بودیم، امسال نیز سهام این گروه ها با رشد قیمتی خوبی همراه خواهند بود و می توان به تحرک در یک یا چند گروه پیشرو امیدوار بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر