بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
میری گفت:برای اعمال تعدیلات مورد نظر بورس چندین روش مختلف وجود دارد که از ۵۰ میلیارد تا ۶۵ میلیارد تومان بسته به اینکه چه روشی برای تعدیل سنوات ۹۴_۹۳ و ۹۵_۹۴ انتخاب شود، اعمال خواهد شد.
کد خبر : ۱۷۵۰۸۹
نویسنده :
ذلفقاری

سید ایمان میری،مدیر عامل شرکت داده گستر عصر نوین در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز پیرامون موضوع تعدیل در صورت‌های مالی سال‌های قبل این ناشر پیش شرط بازگشایی نماد آن و اینکه این موضوع به شرکت ابلاغ شده است، گفت:«این موضوع کتباً به ناشر ابلاغ نشده و منتظر هستیم تا سازمان بورس کتباً این موضوع را به ما ابلاغ کند تا از اصلاحات مدنظر بورس مطلع شویم»

وی افزود: پاسخ جامعه حسابداران و حسابرسان رسمی بنابر گفته سازمان بورس به پرسش‌های مورد نظر در زمینه استانداردهای حسابداری با ابهام مواجه بود که مقرر شد استعلام مجددی از جامعه حسابداران رسمی گرفته شود و هفته قبل انجام شده است.

میری در پاسخ به این پرسش بورس نیوز که پاسخ جامعه حسابداران چه موضوعی را مد نظر قرار داده، نیز گفت: موضوعی که مورد توجه جامعه حسابداران قرار گرفته بود، در مورد درآمدهای شرکت در دوره‌های مالی اخیر بوده است.

مدیر عامل "های وب" افزود: جامعه حسابداران اظهار نظری در زمینه خطی بودن صورت‌های مالی نداشته و چنین موضوعی در پاسخ جامعه عنوان نشده است ولی از نظر بورس این مسئله ابهام دارد و جامعه مجدداً باید پاسخ دهد به همین منظور استعلام مجدد انجام شده که بعدازظهر دو روز قبل جامعه حسابداران جلسه‌ای در این خصوص داشته است.

به گفته وی،سازمان بورس باید کتباً این موضوع را ابلاغ کند تا بتوانیم به آن عمل کنیم که تا این لحظه این اتفاق نیافتاده است.

میری در مورد چگونگی تعدیل سنواتی صورت‌های مالی نیز گفت: در این مورد برای اعمال تعدیلات مورد نظر بورس چندین روش مختلف وجود دارد که از ۵۰ میلیارد تا ۶۵ میلیارد تومان بسته به اینکه چه روشی برای تعدیل سنوات ۹۴_۹۳ و ۹۵_۹۴ انتخاب شود، اعمال خواهد شد به همین دلیل تا زمانی که بورس کتباً اعلام نکند که این تعدیلات بر اساس چه روش و شیوه‌ای باید اعمال شود، نمی‌توان اظهار نظری کرد.

وی در مورد پاسخ ابتدایی جامعه حسابداران به سازمان بورس نیز گفت: پاسخ ابتدایی جامعه نیز به شرکتابلاغ نشده و بر اساس شنیده‌ها این متن خالی از اشکال نیست و ابهام دارد و در برخی از موارد نیز شفاف بیان نشده است.

به گزارش بورس نیوز ، شاپور محمدی رییس سازمان بورس در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه تهران در پاسخ به برخی اعتراض ها به توقف طولانی مدت نماد معاملاتی "های وب" گفته بود: تعدیل در صورت‌های مالی سال‌های قبل این ناشر پیش شرط بازگشایی این نماد معاملاتی است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
با توقف طولانی مدت نماد های وب سرمایه های مردم نابود شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
سازمان بورس مقصر این توقف طولانی مدت نماد های وب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کلا اقتصاد ایران تعطیله و بورس هم مرخصه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
با خروج آمریکا از برجام - بورس ایران وارد دوره رکود میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
خاک بر سر شاهپور بی همه چیز