بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
با آغاز معاملات امروز همزمان با تداوم رشد قیمت گروه فلزات اساسی در بازارهای جهانی و عبور قیمت هر بشکه نفت خام از ۷۳ دلار، بورس تهران شاهد اقبال خریداران سهام به گروه فلزات اساسی به ویژه گروه سرب و روی و آلومینیوم است.
کد خبر : ۱۷۵۲۳۷
به گزارش بورس نیوز، با آغاز معاملات امروز شنبه اول اردیبهشت ماه 97، نماگرهای بورس تهران همزمان با تداوم رشد خیره کننده قیمت گروه فلزات در بازارهای جهانی سبز پوش شده است.
این در حالی است که در پایان معاملات امروز همزمان با افزایش فشار عرضه از سوی حقیقی ها اغلب نماگر های بورس قرمز پوش شدند.

براساس این گزارش، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران تا لحظه انتشار این خبر با افزایش 38 واحدی به رقم 95 هزار و 562 واحد رسیده است.

شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 49 واحدی عدد 16 هزار و 784 واحد را تجربه می‌کند.

همچنین شاخص بازار اول با افزایش 33 واحدی به رقم 67 هزار و 660 واحد رسیده و شاخص بازار دوم با افزایش 49 واحدی، رقم 204 هزار و 660 واحد را به نمایش گذاشته است.

همچنین شاخص کل فرابورس با افزایش 6 واحدی به عدد یک هزار و 70 واحد رسیده است.

بازارهای جهانی طی 72 ساعت گذشته در حالی همزمان با رشد خیره کننده قیمت هر بشکه نفت خام و عبور آن از 73 دلار بر هر بشکه شاهد رکوردشکنی‌ جدید در بازار جهانی کالایی‌ها به ویژه گروه فلزات اساسی است که انتشار خبرهایی مبنی بر آمادگی کره شمالی برای کنار گذاشتن تسلیحات هسته‌ای همزمان با مذاکره با آمریکا و همچنین تحریم شرکت روسال روسیه به عنوان دومین شرکت بزرگ تولید کننده آلومینیوم در جهان از سوی ایالات متحده آمریکا باعث شده تا گروه فلزات اساسی در بازارهای جهانی همچنان با اقبال خریداران مواجه باشد.

در این میان هر تن روی هم‌اکنون به قیمت 3 هزار و 241 دلار، هر تن سرب معادل 2 هزار و 336 دلار و هر تن مس نیز به رقم 6 هزار و 979 دلار رسیده است. هر تن آلومینیوم نیز به قیمت 2 هزار و 473 دلار معامله می‌شود.

بازارهای جهانی در حالی به تعطیلات آخر هفته میلادی می‌روند که هم‌اکنون هر بشکه نفت برنت دریای شمال معادل 73.63 دلار و هم اونس طلا معادل یک هزار و 335 دلار معامله می‌شود.

بورس تهران در حالی هم‌اکنون با تقویت حجم معاملات روبرو شده که برخی خبرها حاکی از بروز اختلال در هسته معاملات کارگزاری‌ها حکایت دارد.

بر اساس گزارش فارس، هم‌اکنون گروه سرب و روی و آلومینیومی‌ها در گروه فلزات اساسی پیش‌رو شدند و همزمان گروه پالایشی‌ها نیز به تدریج در حال قرار گرفتن در دامنه نوسان مثبتی قیمتی هستند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
سلام وقت. بخیر
دوستان بورس نیوز
یک تک سهم بنیادی از بازار پایه خدمتتون معرفی می کنم که سهامدار عمدش یک خانم جوان هست که بعد از فوت پدرش مدیرعامل شرکت شده و بنا به وصیت پدرش حق فروش سهامشو نداره و حدود ۵۷ درصد سهمو داره و یک نکته مثبت هست که شناور سهم تحت کنترله.
این شرکت هم از بنیاد عالی برخورداره و هم میشه نوسانات زیادی ازش گرفت فقط یک همت میخواد که گروهی سهم را به حرکت انداخت.
http://ranginco.com/gallery/
http://ranginco.com
شرنگی یک طرح جدید رزین سازی هم اواخر امسال افتتاح کرد
شرکت صنایع شیمیایی رنگین(شرنگی)
شرنگی به عنوان یک تولید کننده رنگ و رزین با برند هادی رنگ
شرکت رنگ سازی هادی با تولید بهترین و با کیفیت ترین انواع رنگ در این زمینه موفق به کسب استاندارهای داخلی و خارجی شده است تا آن جایی که توانسته است محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر نماید. یکی از ملاک های انتخاب مشتریان، قیمت محصولات می باشد که با مقایسه ی آن ها در این زمینه، این انتخاب به وجود می آید. شرکت رنگ هادی با ارائه لیست بهترین قیمت انواع رنگ های تولیدی خود توانسته است خریداران زیادی را به سمت خود هدایت کند و رضایت آنان را در بر داشته باشد.

1- سرمایه شرکت 4.7 میلیارد تومن منقسم به 47 میلیون سهم.
2- شرکت در زمینی بالغ بر 30هزار متر مربع در جاده کرج جنب داروسازی رازک واقع شده.
3- شرنگی به ازای هر سهم 200 تومن سود انباشته دارد.
4- یکی از مهمترین نقاط قوت شرکت وجود سود انباشته مناسب و سرمایه گذاریهای انجام شده به شرح ذیل است: ۱-حدود 9.5میلیون سهم تپمپی1 با قیمت تمام شده هر سهم ۳۶ تومان.
۲-حدود 8.5 میلیون سهم کهمدا1 به قیمت تمام شده هر سهم 3۰ تومان.
۳-حدود ۲/۴ میلیون سهم کقزوی1 به قیمت تمام شده هر سهم ۳ ریال
۴-حدود ۱۴۰ هزار سهم وتوسم1 به قیمت تمام شده هر سهم ۴۹ تومان.
۵-حدود ۷/۳ میلیون سهم بانک سامان به قیمت تمام شده هر سهم ۵۷ تومان. علاوه بر سهام ذکر شده, در پرتفوی غیر بورسی حدود ۱ میلیون سهم کارخانجات تولیدی بهمن و چند شرکت دیگر وجود دارد
روی این سهم برنامه ریزی داشته باشید جای رشد کوتاه مدت بالای 1100 و با ورود نقدینگی با توجه به شناوری کمش اهداف بالای 2000 تمومنه ضمن اینکه همین الان ارزش واقعی سهم بالای 2000 تومنه.
الان فسلیر(سولیران) که فقط یک سوله است با زیان انباشته بالای 1000 داره معامله میشه

این اطلاعات پیش شما محفوظ باشه و یک مصاحبه با مدیرعاملش داشته باشید و یک گزارش از شرکت تهیه کنید
موفق باشید