بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
گزارش مالی یک ماهه ابتدایی سال ۹۷ پنج PSPحاضر در بورس بیانگر این است که شرکت آسان پرداخت و کارت اعتباری ایران کیش به ترتیب با کسب ۳,۵۸۷,۹۸۳ و ۲۹۸,۷۲۷ میلیون ریال، بیشترین و کمترین درآمد را کسب کردند.
کد خبر : ۱۷۵۶۶۰
به گزارش بورس نیوز، بررسی قراردادها و درآمدهای حاصل از آن در یک ماه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه سال ۹۷ برای پنج شرکت PSP حاضر در بورس به شرح زیر است.

شرکت آسان پرداخت پرشین


شرکت آسان پرداخت پرشین با سرمایه ثبت‌شده ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی، گزارش فعالیت یک‌ماهه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ که شامل جزییات قراردادها و درآمد شناسایی‌شده این بخش ها است را در سامانه کدال منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعات، این شرکت در این دوره با سه قرارداد فروش پین و اعتبار، درآمد کارمزد تراکنش شاپرکی، پشتیبانی دستگاه‌های پوز بانکی و سایر درآمدهای عملیاتی درمجموع در یک ماه ابتدای سال ۹۷ رقم معادل ۳, ۵۸۷, ۹۸۳ درآمد شناسایی کرده است. این در حالی است که مجموع درآمد این شرکت در این بخش‌ها برای سال مالی ۹۶ معادل ۳۸, ۳۵۸, ۶۵۹ میلیون ریال بوده است.

شرکت به پرداخت ملت


بر اساس گزارش فعالیت یک‌ماهه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ شرکت به پرداخت ملت با سرمایه ثبت‌شده ۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریالی که شامل جزییات قراردادها و درآمد شناسایی‌شده در سامانه کدال است. این شرکت در بخش قراردادها با چهار قرارداد جاری در این شرکت که شامل خدمات شارژ، کارمزد تراکنش، پشتیبانی پایانه‌ها، تولید نرم‌افزار و سایر درآمدهای عملیاتی می‌شود، در مجموع معادل ۱, ۲۶۴, ۳۶۴ میلیون ریال درآمد کسب کرده است. این در حالی است که مجموع درآمد این شرکت در این بخش‌ها برای سال مالی ۹۶ معادل ۱۲, ۸۷۸, ۲۶۲ میلیون ریال بوده است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه ثبت‌شده ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی که نماد آن با عنوان سپ در تاریخ ۱۴ آذرماه سال ۹۶ در بازار دوم بورس اوراق بهادار درج‌ شده، گزارش فعالیت یک‌ماهه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ که شامل جزییات قراردادها و درآمد شناسایی‌ شده این دوره است را در سامانه کدال منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعات، مجموع درآمدهای این شرکت در بخش‌های حاصل از سایر کارمزد POS، فعالیت اینترنتی، قبوض، موبایل، ارائه خدمات کارت‌خوان و سایر در یک ماه ابتدایی سال ۹۷ معادل ۱, ۰۰۹, ۱۰۷ میلیون ریال بوده است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

بر اساس این گزارش و فعالیت یک‌ماهه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با سرمایه ثبت‌ شده ۲,۷۳۲,۵۵۶ میلیون ریالی که شامل جزییات قراردادها و درآمد شناسایی‌ شده در سامانه کدال است.

این شرکت در بخش‌های اجاره دستگاه‌های کارت‌خوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، کارمزد دریافتی از دارندگان و آبونمان کارت اعتباری و همچنین درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه با سه قرارداد که ابتدای سال ۹۷ منعقد کرده در مجموع معادل ۶۰۵, ۶۳۶ میلیون ریال درآمد در یک ماه ابتدایی سال ۹۷ کسب کرده است. این در حالی است که مجموع درآمد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این بخش‌ها برای سال مالی ۹۶ برابر ۷, ۵۹۸, ۲۸۳ میلیون ریال اعلام‌ شده است.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش

شرکت کارت اعتباری ایران کیش با سرمایه ثبت‌شده ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی گزارش فعالیت یک‌ماهه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ که شامل جزییات قراردادها و درآمد شناسایی‌شده این دوره است را در سامانه کدال منتشر کرد.

به گزارش ایبنا، بر اساس این اطلاعات، این شرکت با انعقاد دو قرارداد اجاره دستگاه‌های کارت‌خوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و همچنین درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه از ابتدای سال ۹۷ منعقد شده است، درمجموع در یک ماه ابتدایی سال جاری معادل ۲۹۸, ۷۲۷ میلیون ریال درآمد کسب کرده است. این در حالی است که مجموع درآمد این شرکت در این دو بخش برای سال مالی ۹۶ معادل ۳, ۶۶۴, ۹۰۸ میلیون ریال بوده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نگار
Netherlands
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
استاد عددهای گزارشت همه اشتباه تایپ شده.