بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
وزیر ارتباطات روسیه اعلام کرد در جهت مسدود کردن شبکه پیام رسان تلگرام به دنبال ابزارهای فنی جدید هستیم.
کد خبر : ۱۷۷۲۴۶
به گزارش بورس نیوز، «کانستانتین نوسکوف» وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه گفت: این وزارتخانه به دنبال گزینه های جدید بمنظور مسدود کردن پیام رسان تلگرام است.

بر همین اساس، در سیزدهم آوریل سال جاری میلادی، دادگاه روسیه حکم مسدود شدن پیام رسان تلگرام را به دلیل عدم فراهم کردن کلیدهای رمزنگار توسط این شرکت برای سرویس امنیت فدرال روسیه را داد و در شانزدهم همان ماه، مرجع نظارت رسانه ای روسیه محدود شدن دسترسی محصولات تلگرام را اعمال کرد و دسترسی گوشی های همراه به تلگرام مسدود شد.

همچنین وزیر ارتباطات روسیه در دهمین گردهمایی بین المللی آی تی با مشارکت بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) در سازمان همکاری شانگهای گفت: وزارت ارتباطات روسیه در حال اجرای حکم دادگاه در ارتباط با مسدود شدن تلگرام است و پیوسته به دنبال ابزارهای فنی جدید بمنظور انجام این تصمیم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از تاس نیوز، بر پایه این گزارش، در اواخر ماه گذشته میلادی مرجع نظارتی رسانه ای روسیه اعلام کرد که بین ۱۵ تا ۴۰ درصد از کاربران از تلگرام استفاده می کنند و در حدود ۲۵ درصد از تبلیغات از زمانیکه تلگرام در روسیه ممنوع شده از این شبکه پیام رسان حذف شده است؛ اما تلگرام بطور کامل در روسیه غیر قابل استفاده نشده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر