بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که مردم ایران علی‌رغم تمام سیاست‌هایی که می‌خواهند انسان‌ها را از معنویت دور کنند، به معنویت نزدیک است.
کد خبر : ۱۷۷۴۷۹
به گزارش بورس نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر که همزمان در سراسر کشور با حضور هزاران نفر از مردم مؤمن تهران، صبح امروز به امامت ایشان در مصلای امام خمینی (رحمه‌الله) اقامه شد، با اشاره به روز قدس خاطرنشان کردند: این ملت که باآن هیجان و شور و نشاط از همه قشرها وارد خیابان‌ها شدند و آن راهپیمایی را به راه انداختند خسته و ناامید نیست.

ایشان افزودند: ملت ایران میدان کار را میدان مسابقه می‌داند و معنویات مردم ما هر سال بیشتر می‌شود.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت وحدت نسبت به توهین ها و تهمت‌هایی که از سوی عده‌ای در فضای مجازی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کردند: با حفظ روح وحدت، امروز که دشمن در مقابل ما ایستاده است، همه باید در جهت حفظ استقلال و عظمت کشورمان  کار کنند.

ایشان اظهار داشتند: حرف‌های تبلیغاتی دشمن جنگ روانی برای تضعیف روحیه مردم است و رسانه ها نباید به آن بپردازند و در داخل نیز برخی نباید آن را تکرار کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به استقلال ملت ایران تاکید کردند: آینده کشور از امروز بارها و بارها بهتر خواهد بود.

رهبر انقلاب با بیان این‌که «خدای متعال ماه رمضان را میدان مسابقه‌ی بین مؤمنین قرار داده است که به‌وسیله‌ی اطاعت خداوند به رضای الهی نزدیک بشوند. هر سال در این مسابقه بحمدالله ملت ما امتیازات بیشتری به دست می‌آورند» ادامه دادند:  وقتی مقایسه می‌کنیم هر سال را با سال‌های قبل از آن، پیشرفت در معنویت و در کارهای نیک و اعمال مقرب انسان به خدای متعال را در میان مردم بیشتر می‌بینیم. بنده امسال تحقیق کردم، کسب اطلاع کردم، مجالس دعا و مناجات و توسل و موعظه از همه‌ی سال‌ها گرم‌تر و گیراتر و پرجمعیت‌تر بوده است؛ این همان میدان مسابقه است.

ایشان یادآور شدند: در مساجد افطاری دادن به مردم، سنتی که چند سال است بحمدالله در بین مردم معمول شده است؛ در مساجد، در خیابان‌ها، در کوچه‌ها، در مسیرها فرش می‌اندازند و افطاری ساده می‌دهند یا بسته‌های افطاری را بین مردم تقسیم می‌کنند... این پیشرفت در این مسابقه است و آن‌گاه راه‌پیمایی روز قدس که حقیقتاً پدیده‌ی منحصربه‌فردی است در جمهوری اسلامی و امسال از هر سال برجسته‌تر بود. در آفتاب داغ و هوای گرم و بعد از شب 23 ماه رمضان، چند ساعت بعد از پایان شب و پس از بیداری شب احیا آمدند به میدان. برای ما گزارش کردند که امسال در اغلب شهرهای کشور، جمعیت راه‌پیمایان پرشورتر و بیشتر از سال‌های گذشته بود.

به گزارش ایسنا، حضرت ایت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: این ملت بیدار و آماده است؛ این ملت خسته نیست. کسانی که تبلیغ می‌کنند که این ملت خسته است، خودشان خسته‌اند، خودشان بی‌نشاط‌اند؛ این را تعمیم می‌دهند و قیاس به نفس می‌کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
گوشت گوسفندی 60 هزار تومان
موز 8000 تومان
هندوانه کیلویی 2500 تومان
...
ناشناس
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
آره فقط زمان شاه ملعون ارزونی بوده، ولی چرا مسن ترهای اونموقع میگن فقط مردم عادی شب عید برنج می خوردن، لابد از بس ارزونی بوده و وضع مردم خوب!
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
کسی که موقع جنگ جونشو کف دستش گذاشت و مثل غواصها دست بسته زنده بگور شد با تحریم و گرونی از پا در نمیاد، خائنین به این مملکت هستن که این کشور رو به این وضع رسوندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
میلگرد از کیلویی 1700 به کیلویی 3200 تومان افزایش یافته