بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تعرفه هایی برای کالاهای وارداتی چین وضع کرد که ارزش آن به میزان پنجاه میلیارد دلار است. اعلام این خبر سبب کاهش شدید شاخص سهام در بورس آمریکا شد.
کد خبر : ۱۷۷۴۹۲
به گزارش بورس نیوز،  شاخص سهام دائوجونز در بورس نیویورک با کاهش دویست و سی و شش ممیز هشتاد و پنج صدم واحدی به بیست و چهار هزار و نهصد و سی و هشت ممیز چهل و شش صدم واحد رسید. این میزان کاهش در ساعات شروع کار بورس آمریکا در روز جمعه به وقت این کشور بود و این روند نزولی همچنان ادامه دارد.

همچنين؛ شاخص های سهام در بازار اروپا روندی پرتلاطم داشتند. شاخص سهام فوتسی در پایان معاملات امروز در بازار بورس انگلیس با یک ممیز هفتاد صدم درصد کاهش معادل سی و هشت ممیز شصت و هشت صدم واحد کاهش به هفت هزار و ششصد و سی و سه ممیز نود و یک صدم واحد رسید.

شاخص سهام دکس در بازار بورس فرانکفورت آلمان با هفتاد و چهار صدم درصد کاهش معادل نود و چهار ممیز سی و هشت صدم واحد کاهش به سیزده هزار و ده ممیز پنجاه و پنج صدم واحد رسید.
شاخص سهام کک چهل در بازار بورس فرانسه با چهل و هشت صدم درصد کاهش معادل بیست و شش ممیز نود و یک صدم واحد کاهش به پنج هزار و پانصد و یک ممیز هشتادو هشت صدم واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شاخص سهام زوریخ اس ام آی در بازار بورس سوئیس با پنجاه و پنج صدم درصد کاهش معادل پنجاه و یک ممیز هفتاد و یک صدم واحد کاهش به هشت هزار و ششصد و چهل و دو ممیز شصت و یک صدم واحد رسید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر