بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
ساخت باغ‎ویلا به‌جای مسکن مهر در برخی استانها کلید خورد.
کد خبر : ۱۷۷۶۷۹
به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شهر جدید سهند تعامل سازنده با مدیران ارشد استان آذربایجان شرقی در حوزه اجتماعی را یکی از اولویت‌های اصلی این شهر جدید دانست و افزود: در حال حاضر تغییر در برخی رویکردهای شهر جدید سهند مانند بلندمرتبه‌سازی و تغییر کیفیت ساخت‌وساز از مسکن مهر به باغ‌ویلا در دستور کار ما قرار گرفته و مورد پیگیری خواهد بود.

عباس مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در سمینار هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های عمران شهرهای جدید کشور که 30 خردادماه با حضور حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در تبریز برگزار شد در تشریح اقدامات انجام‌شده در شهر جدید سهند بیان کرد: خوشبختانه طی مدت زمان اخیر اقدامات خوبی جهت رفع مشکلات احداث آزادراه سهند ــ تبریز ــ اندیشه انجام گرفته که تملک اراضی مربوط به بخش‌های گوناگون این پروژه ازجمله آن‌ها به‌شمار می‌رود.

مصطفوی با اعلام اینکه هم‌اکنون فاز اول این پروژه آماده اجرای آسفالت است گفت: خوشبختانه پروژه‌هایی مانند کتابخانه و تقاطع غیرهمسطح در شهر جدید سهند که تا پیش از این متوقف شده بودند در حال حاضر فعال هستند و در مرحله اجرا قرار دارند.

وی با تأکید بر اهمیت رسیدگی به حوزه درآمدی شرکت به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید بیان کرد: در این راستا تصمیم داریم تا هر ٤٥ روز یک‌بار یک مزایده به‌ارزش 10 میلیارد تومان در سهند برگزار کنیم که قرار است اولین آن در روز 20 تیرماه سال جاری برگزار شود.

این مقام مسئول همچنین از آغاز مطالعات پروژه جنگل‌های 70هکتاری و بوستان 10هکتاری شهر جدید سهند خبر داد و گفت: گفتنی است در این راستا تلاش داریم تا اقدامات مشارکتی در پروژه‌های عمرانی سهند را که تا پیش از این ضعیف انجام می‌شد تقویت و آن را به‌صورت جدی پیگیری کنیم.

مدیرعامل شهر جدید سهند در ادامه تعامل سازنده با مدیران ارشد استان آذربایجان شرقی در حوزه اجتماعی را یکی از اولویت‌های اصلی این شهر جدید دانست و افزود: گفتنی است تغییر در برخی رویکردهای شهر جدید سهند مانند بلندمرتبه‌سازی و تغییر کیفیت ساخت‌وساز از مسکن مهر به باغ‌ویلا در دستور کار ما قرار گرفته و مورد پیگیری خواهد بود.

به گزارش تسنیم، مصطفوی همچنین از آغاز اقدامات اجرایی پروژه "هر شهروند یک درخت و هر شهروند یک دوچرخه" در این شهر جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر به‌دنبال اجرای پروژه‌های شاخص سهند به‌ویژه واحدهای آموزشی بوده و تلاش داریم تا شهریورماه سال جاری ٢ باب مدرسه را در این شهر به بهره‌برداری برسانیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داد:

اعتبار 100 میلیارد تومانی برای اجرای عملیات بیولوژیکی در جنگل ها

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داد:

اعتبار 100 میلیارد تومانی برای اجرای عملیات بیولوژیکی در جنگل ها

ارسال نظر