بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کارشناس بازار سرمایه گفت: ریزش سهام طی چند روز گذشته معنای ورود بورس به فضای منفی شاخص‌ها نیست بلکه این ریزش تنها اصلاح قیمتی و استراحت بازار پس از دوره رشد شاخص‌ها است.
کد خبر : ۱۷۷۸۸۴
محسن محمدی رئیس شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز، در خصوص ریزش سهام در روزهای اخیر نیز گفت: شرکت‌های بورسی برای دست‌یافتن به جایگاه واقعی خود، جای رشد داشته و می‌توانند کماکان شاخص‌های بازار را سبزپوش کنند اما ریزش سهام طی چند روز گذشته معنای ورود بورس به فضای منفی شاخص‌ها نیست بلکه این ریزش تنها اصلاح قیمتی و استراحت بازار پس از دوره رشد شاخص‌ها است.

وی همچنین با ارزیابی بازار ثانویه ارز تاکید کرد: راه‌اندازی این بازار به کاهش قیمت ارز و گام برداشتن بازار در مسیر راستی آزمایی منجر خواهد شد و از طرف دیگر دولت باید اجازه دهد ارز به‌صورت آزاد و از طریق مکانیسم بورس در بازار، معاملاتی شود.

رئیس شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان در پایان به عرضه ارز شرکت‌های صادرات محور از طریق ارز 4200 تومانی نیز اشاره داشت و گفت: با راه اندازی بورس ارز یا امکان واگذاری ارز در بازارسرمایه، شرکت‌های صادرات‌محور می‌توانند از آن طریق ارز خود را بفروش رسانده که موضوع به شفافیت بازار کمک شایانی می‌کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر