بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تصریح کرد؛

سبزپوشی مجدد بازار پس از اصلاح قیمتی/ بازار ثانویه نیاز به نسخه زودتر از موعد ندارد

کارشناس بازار سرمایه، در خصوص ریزش سهام بورس در روزهای اخیر گفت: ریزش روزهای اخیر بازار سرمایه را می‌توان به نوعی استراحت بازار تلقی کرد.
کد خبر : ۱۷۷۹۳۶
مهدی میرشاه محمد، رییس هیات مدیره کارگزاری پگاه یاوران نوین در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز، اظهار کرد: تمامی بازارهای مالی طی یک دوره متوالی بلندمدت نمی‌توانند روند مثبت شاخص‌ها را داشته باشند بنابراین نمادها در برهه‌ای از زمان نیازمند اصلاح قیمتی و استراحت هستند.

وی ادامه داد: شاخص‌ها پس از اندک زمانی استراحت می‌توانند طق پیش‌بینی‌ها به مثبت بودن بازار کمک شایانی کنند و باردیگر شاخص‌های بورس تهران را سبزپوش کنند.

وی با ارزیابی بازارثانویه ارز و تاثیر آن بر بورس افزود: نحوه عملکرد و اجرایی شدن بازارثانویه تاثیر بسزایی در بازار خواهد داشت که اگر  این فرآیند بدرستی اجرایی شود طبیعتا بازار با رونق همراه خواهد شد، البته باید در انتظار نشست که بازار با چه محدودیت هایی دست و پنجه نرم خواهد کرد اما نباید برای عملیاتی نشدن این فرآیند از هم‌اکنون نسخه‌ای پیچید.

میرشاه محمدی، درخصوص نماد «های‌وب» و حساسیت‌هایی که در بازار سرمایه باعث شد این نماد بسته شود نیز گفت: اگر سهامداران، سهام خود را با ارزش تلقی کنند، طبیعتا تاثیر مثبتی از این ارزشمندی به بازار تزریق می‌شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
استراحت نیست بازار خوابه از زمان دلار 1000 تومان سهام 100 تومن بوده تا حالا که دلار 8000 ت 100ت .باز یهفته بالا میره خسته میشه برمیگره سرجاش . میبینیم دلار شده 10000تومان هنوز بازار در حال اصلاح قیمت و استراحته این وسط سهام 20 درصد رفته بالا باید 20درصد استراحت کنه یعنی در جا زدن سهام 100 تومان بعد میخوان نقدینگی ها هم جمع کنید بهترین را حل اینکه کارشناسان بورس هم فکر نوسان گرفتن همان 20در صد خودشان باشند و با کا هش بازار کارشناسان هم استراحت کنند تا 20 در صد بعدی چکار داریم سکه دلار چقدر میشه 20در صدتو بگیر و اصلاح قیمت کن واستراحت این هم کل بازار سرمایه ماست احمقانست تا استراحت بعدی شاخص