بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
مدیریت نظارت بر بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد؛

ساعات معاملات بورس تهران تغییر نخواهد کرد/ معاملات بورس از ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر

مدیریت نظارت بر بورس سازمان گفت: ساعات کار معاملاتی بورس تهران همانند روزهای قبل از ساعت 9 صبح تا 12:30 دقیقه ظهر خواهد بود.
کد خبر : ۱۷۷۹۷۰
محسن خدابخش در گفت‌وگو با بورس‌نیوز ضمن اعلام این خبر گفت: تغییر ساعات کاری ادارات تاثیری بر ساعات معاملات بورس نخواهد داشت.

به گزارش بورس‌نیوز، بر این اساس هیات مدیره بورس در حال بررسی این موضوع می‌باشد و تا زمان مخابره این خبر تغییری در ساعات معاملات بورس تهران اتفاق نیافتاده است.

ساعت کار ادارات استان تهران به استثناء مراکز خدمات‌رسان تا پایان تیرماه سال جاری از ساعت ۶ شروع و ساعت ۱۴ پایان می‌یابد.

استانداری تهران در بخشنامه‌ای تغییر ساعات کاری ادارات را به کلیه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و کلیه نهادهای عمومی غیردولتی و شهرداری‌های استان ابلاغ کرد. بر اساس این بخشنامه، مراکز درمانی و خدمات‌رسانی از این مصوبه مستثنی هستند.

در بخشنامه استانداری تهران آمده است: براساس مصوبه هیئت وزیران، موضوع مجوز تنظیم ساعت کار دستگاه‌های دولتی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی با عنایت به تداوم شرایط خاص جوی و با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق، بدینوسیله ساعت کار ادارات به استثناء مراکز خدمات‌رسان تا پایان تیرماه سال جاری از ساعت ۶ شروع و ساعت ۱۴ پایان می یابد.

ضروری است مسئولان محترم دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای مستقر در استان تهران ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف انرژی دستگاه مربوطه، سیستم‌های سرمایش خود را در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم و حداکثر تا ساعت ۱۳:۳۰ خاموش نمایند.

ضمنا حسن انجام امور بر عهده بالاترین مقام دستگاه و از طریق مبادی ذیربط کنترل و نظارت خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
سلام من سربازان از صبح تا ساعت ۲/۵پادگانم آموزش هم بصورت عملی نیست معامله هم نمی توانم چون توی این ساعت پادگان چه راهی برای من پیشنهاد میکنید ممنون
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
بده یه نفر برات خرید کنه البته با آگاهی کامل که بتونه چطور معامله کنه

یا خودت بهش بگو‌فلان سهم امروز بخر
م.ز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
كد بورسى ١٠رقميتو بگير مشخصه و رمز عبورت رو بگير،همه حسابهات دست خودت،اگرنه، بايد شانس بيآرى گير مال مردم خور ها نيفتى،اگرنه بگذار اين دوران خدمتت هم تموم بشه،بانك بگذار،بهتر ازينه كه ريسك باين بزرگئ كنى كه پول زحمت كشيتو باين و اون بدى