بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
امروز بازار سهام نوسانات زیادی را تجربه نکرد و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات کاهش یافت و به رقم 110 هزار و 848 واحدی رسید.
کد خبر : ۱۷۸۰۷۴
به گزارش بورس نیوز، امروز، سه شنبه 19 تیرماه شاخص کل هم ‌وزن نیز با کاهش 64 واحدی عدد 18 هزار و 527 واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین، شاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش 164 واحدی به رقم  121 هزار و 204 واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش 47 واحدی به رقم 81 هزار و 329 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با 235واحدی عدد  222 هزار و 288 واحد را به نمایش گذاشت.

امروز گروه محصولات شیمیایی عمدتا نوسان قیمتی کمتر از یک درصد را تجربه کردند و در گروه فلزات اساسی نیز روند نوسانات به همین ترتیب بود.

فلزی‌ها امروز شاهد معاملات ۸۳ میلیون سهم به ارزش حدود ۳۲ میلیون تومان بودند و تعداد معاملات‌شان به ۶۳۴۸ رسیدند. همچنین در گروه محصولات شیمیایی شاهد معامله ۶۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد بودیم.

در گروه خودرو و ساخت قطعات نمادهایی همچون سایپا، ایران خودرو دیزل با افت قیمت حدود سه درصد مواجه شدند و تعداد زیادی از نمادها کاهش قیمت را تجربه کردند. در این گروه ۱۴۹ میلیون سهم به ارزش حدود ۱۴.۵ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران به رقم ۱۶۴ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۸۲۸ میلیون سهم و اوراق مالی طی ۵۷ هزار و ۵۴۴ نوبت دادوستد بود.

آیفکس نیز ۲.۴ واحد رشد کرد و به رقم ۱۲۳۷ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۲۷۱ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات رقم ۳۲۱ میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر