بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات اتحادیه اروپا در مورد وضعیت برجام گفت: این پیشنهادات در سطح کلان معقول است اما در حال پیگیری هستیم تا جزئیات این پیشنهادات تبدیل به دستورالعمل شود.
کد خبر : ۱۷۸۴۳۴
به گزارش بورس نیوز، علی لاریجانی که به استان قم سفرکرده، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت فرودگاه قم اظهار داشت: با اعلام آمادگی که سرمایه‌گذاران کرده‌اند و با کمک منطقه ویژه اقتصادی کار فرودگاه قم روبه‌جلو حرکت می‌کند، البته با وزیر راه و شهرسازی برای حل پاره‌ای از مشکلات فرودگاه صحبت‌هایی شده است و امیدواریم به‌زودی این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در مورد برجام با کشورهای اروپایی گفت: این مذاکرات از طریق وزارت امور خارجه در حال پیگیری است، پیشنهاداتی از سوی اروپایی‌ها برای تسهیل در امر تجارت و خریدوفروش مطرح‌شده که عمدتاً راجع به ساماندهی امور بانکی، فروش نفت و صادرات هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اروپایی‌ها در این پیشنهادات مطرح کرده‌اند که قوانین و مقرارتی در داخل اتحادیه اروپا وضع شود تا تجار راحت‌تر بتوانند خریدوفروش داشته باشند، این پیشنهادات در سطح کلان معقول است اما در حال پیگیری هستیم تا جزئیات این پیشنهادات تبدیل به دستورالعمل شود.

بر اساس گزارش تسنیم، لاریجانی خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی تکلیف تبدیل‌شدن دستورالعمل‌ها به جزئیات مشخص شود، تا بتوانیم تصمیمات لازم را در این رابطه اتخاذ کنیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر