بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
اسحاق جهانگیری گفت: چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ فروش نفت،درآمدهای ارزی و اختصاص ارز برای تامین نیازهای اساسی کشور در وضع مطمئن‌تری هستیم و تدابیر لازم برای مواجهه با شرایط مختلف اندیشیده شده است.
کد خبر : ۱۷۸۹۹۷
به گزارش بورس نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با اشاره به جنگ تبلیغی و روانی آمریکا و رسانه‌های وابسته آن ها علیه ملت ایران گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا با یک جنگ روانی و رسانه‌ای، افکار عمومی در ایران را با تشویش، نگرانی و ناامیدی نسبت به آینده کشور و نظام مواجه سازند.

وی افزود: در فضای بی‌اعتمادی و ناامیدی نسبت به آینده هر نوع سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای کشور با مشکل روبه‌رو می‌شود، بنابراین ایجاد امید و اعتماد نسبت به آینده کشور باید اولویت همه ما باشد.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ فروش نفت،درآمدهای ارزی و اختصاص ارز برای تامین نیازهای اساسی کشور در وضع مطمئن‌تری هستیم و تدابیر لازم برای مواجهه با شرایط مختلف اندیشیده شده و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: اولویت نخست همه ما در شرایط تحریم باید تلاش برای اداره مطلوب کشور به‌نحوی باشد که به زندگی مردم کمترین آسیب وارد شود، زیرا آمریکا در تلاش است با اعمال فشارهای مختلف برجامعه، ما رابه عقب‌نشینی وتسلیم وادارکند اما با تلاش و همت مردم و مسئولان از این شرایط عبورخواهیم کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر