بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: عرضه قطره چکانی خودرو در این روزهای متلاطم بازار موجب رشد تقاضا برای خودرو شده است.
کد خبر : ۱۷۹۰۳۶
به گزارش بورس نیوز، سعید موتمنی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران با اشاره به اوضاع خودروسازی در ایران گفت: بازار مصرف عرضه کرده که این عامل باعث تلاطم و رشد قیمت‌ها نجومی در این بازار شده ضمن آنکه نباید فراموش کرد ثبات بازار خودروهای داخلی، درگرو نظارت کافی و عرضه مناسب است.

موتمنی با اشاره به خودروهای وارداتی نیز عنوان کرد: خودروهای وارداتی نیز به دلیل تشدید نظارت‌ها امروز جوی آرامش را تجربه می‌کنند.

متمنی درخصوص چراغ سبز بهارستانی‌ها به افزایش قیمت خودرو تصریح کرد: بازار به طبع تصمیم نمایندگان مجلس، با رشد همراه بوده و همین عامل مسبب رشد مجدد قیمت خودروهای داخلی در بازار شده است.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران افزود: کاهش عرضه یکی از ترفندهای همیشگی خودروسان داخلی برای افزایش قیمت یا پیش فروش خودروهاست.
وی در ادامه یادآورشد: شرکت های خودروسازی با این روش ضمن ایجاد اختلاف فاحش بین قیمت کارخانه و بازار آزاد موجبات هجوم مردم به خرید خودروهای داخلی با نرخ بالاتر را فراهم می کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
واقعا دولت بخواد مشکل خودروسازها را حل کنه باید اجازه بده قیمت خودرو آزاد بشه و خودروسازها هر قیمتی میخوان روی تولیداتشون بزارن مثلا رنو استپ وی را بدن 200 میلون!!!
از طرفی هم اجازه بده تعرفه واردادت خودرو صفر بشه
اینطوری هیچکس صداش درنمیاد و همه هم راضی خواهند بود
و مصرف کننده بقدرت انتخاب داره که چه محصولی خریداری کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
الان به جای اینکه هزینه سنگینی صرف خرید خودرو شود و کسانیکه عاشق شاسی بلند سوار شدن هستند
بهتر است استارتاپهای اجاره ماشین ایجاد شود و طرف در طول سال که میخواد چند بار مسافرت بره نهایتش با 10 میلیون اجاره ماشین در زمان مورد نظرش ، استفادش را بکنه و سرمایش هم رو خودرو نمیخوابه
خلاصه باید خودروهای اجاره ای تب و تاب بازار خودرو را برای همیشه بگیره و خودرو کالای مصرفی بشه نه سرمایه ای