بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اعطای کارت هوشمند تامین کالا حجم نقدینگی در کشور مدیریت می شود .
کد خبر : ۱۷۹۶۴۸

به گرارش بورس نیوز، معصومه آقاپورعلیشاهی در واکنش به صحبت های سرپرست وزارت کار در زمینه احتمال اعطای کوپن اظهار کرد: باید به‌جای کوپن کارت‌های الکترونیکی جایگزین شودکه به افراد این امکان را می دهد با مراجعه به فروشگاه های مرجع کالاهای اساسی را خریداری کنند.

 عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با ایده کارت هوشمند موافق است توضیح داد: با اعطای چنین کارت هایی حجم نقدینگی در کشور مدیریت می شود همچنین نگرانی برای تهیه کالای اساسی درجامعه از بین می رود.

نماینده مردم در خانه ملت در این باره که آیا باید اقتصاد کشور را به روش جنگ تحمیلی مدیریت کرد، گفت: در زمان جنگ کوپن می دادند در حال حاضر به دنبال اعطای کارت های هوشمند برای تامین کالاهای اساسی هستند.

وی تاکید کرد: جنگ اقتصادی تعارف بردار نیست به همین دلیل باید برای تامین کالاهای اساسی به مردم کارت های الکترونیکی داده شود تا در زمینه تامین نیازهای اولیه مشکل و نگرانی نداشته باشند.

همچنین نوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دو بسته حمایتی در نظر گرفته شده که برای طراحی آن چندین جلسه کارشناسی برگزار کرده‌ایم و برنامه اول تأمین کالاهای اساسی است.

وی ادامه داد: در این برنامه مبلغ کالاهای اساسی یا در کارت‌های مردم شارژ می‌شود یا به صورت کوپن الکترونیکی ارائه می‌شود.

از سوی دیگر هفته گذشته، طرح دوفوریتی تامین کالاهای اساسی در صحن علنی مجلس مطرح شد که پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان نمایندگان به این طرح رای موافق ندادند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر