بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: استان قم با کمبود لاستیک مواجه است.
کد خبر : ۱۷۹۸۳۰
به گزارش بورس نیوز، محمود سیجانی در جلسه کارگروه تنظیم بازار در استانداری قم افزود: این تعداد قابل توجه لاستیک توسط بازرسان کشف شده است که باید در کمیته منتخب که نمایندگانی از اداره کل تعزیرات حکومتی ، سازمان صمت و اتحادیه صنف مربوطه در آن حضور دارند نسبت به وضعیت آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: با مشکل کمبود لاستیک خودروهای سنگین جاده‌ای و سبک روبرو هستیم که این امر باید توسط اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان طبق قانون پیگیری شده تا نیاز استان تامین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در ادامه به موضوع تامین گوشت موردنیاز استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در تامین گوشت مشکلی وجود ندارد و این محصول با قیمتی کمتر از قیمت متعارف کشوری تامین شده است .

سیجانی با توجه به نیاز هیات‌ها به گوشت افزود: کالاهایی شامل گوشت و مرغ گرم و منجمد با قیمتی پایین‌تر از بازار به منظور تامین نیاز هیات‌های مذهبی، تکایا و حسینیه‌ها در حال توزیع باشد.

وی ادامه داد: در روز اول ماه محرم 19 تن گوشت توسط هیات‌ها خریداری شده است که این رقم نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

سیجانی همچنین گفت: در خصوص شیرخشک مورد نیاز مصرف استان قم نیز تدابیری اندیشیده شده است و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر