بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
شهردار تهران گفت: هوشمندسازی ترافیک یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری در سال جاری است که بخشی از آن انجام شده و بخشی در حال انجام است.
کد خبر : ۱۸۰۲۴۷

به گزارش بورس نیوز  به نقل از ایرنا، سید محمدعلی افشانی در جلسه ستاد مهر و شورای ترافیک تهران با اشاره به اینکه ساماندهی حمل‌ونقل و کاهش آلودگی هوا از اولویت‌های شهرداری تهران است افزود: باید تلاش کنیم تعداد روزهای آلوده و به دنبال آن تعطیلی مدارس در مقایسه با سال‌های قبل کاهش یابد.

وی با بیان اینکه کامیون‌ها برای تردد در شهر باید تاییدیه داشته باشند اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از عوامل آلودگی هوا کامیون‌ها هستند باید برای آنها برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: هوشمندسازی ترافیک یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری در سال جاری است که بخشی از آن انجام شده و بخشی در حال انجام است.

وی یادآور شد: موضوع معاینه فنی نیز یکی از مسائل مهم و مشوق برای افرادی است که وارد محدوده طرح ترافیک می شوند.

افشانی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد وضعیت مطلوبی در حوزه ترافیک باشیم یادآور شد: تلاش می شود با رصد دقیق نواقص این حوزه برطرف شود.

شهردار تهران با اشاره به مصوبه دولت درخصوص شناور شدن ساعت اداری تا 9 صبح از همه کسانی که امکان دارند درخودست کرد از تردد در ساعات اولیه صبح خودداری کنند.

وی همچنین از نهایی شدن قرارداد ساخت 630 دستگاه واگن مترو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این قرارداد در مقایسه با قراردادهای قبلی خوب است و 55 درصد داخلی سازی است امیدواریم مابقی واگن‌ها نیز با همین قرارداد تامین شود.

افشانی همچنین شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

در جلسه ستاد مهر و شورای ترافیک تهران متولیان هر بخش راهکارهای اعمال شده برای کاهش ترافیک همزمان با آغاز مدارس را تشریح کردند و برنامه‌ریزی‌های درازمدت برای این مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی می‌شود؛

جزییات عوارض طرح ترافیک در سال آینده

مدیرکل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط ‌زیست:

مقوله پایش سوخت اهمیت بسیار زیادی دارد

ارسال نظر