بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امروز كشور درگیر یك نبرد تمام عیار با استكبار جهانی است به نحوی كه تمامی ایادی كفر در مقابل كشور ما ایستاده اند اما نه به شكل مستقیم.
کد خبر : ۱۸۰۲۹۳

به گزارش بورس نیوز محسن جهرودی با بیان این مطلب، افزود: كشور درگیر یك نبرد تمام عیار با استكبار جهانی است به نحوی كه تمامی ایادی كفر در مقابل كشور ما ایستاده اند اما نه به شكل مستقیم، بلكه از طریق جنگ اقتصادی و با از بین بردن اشتغال، سعی در ایجاد مشكلات داخلی در كشور دارند؛ البته باید در این خصوص ما به عنوان صنعتگران كشور هوشیار باشیم و ترفندهای دشمنان را با كار وتلاش مضاعف خنثی كنیم.

مدیر عامل گروه سایپا افزود: دشمنان با شناخت تمام جوانب از مردم و كشور و با بهره گیری از مشاوران متعدد، تئوری‌های خودشان را جهت ضربه زدن به كشور دنبال می‌كنند و در این نبرد نا برابر، باید با استراتژی منسجمی در برابر توطئه‌های استكبار با مسئولیت پذیری و تقویت فرهنگ از خودگذشتگی توطئه‌های دشمن را خنثی كنیم.

جهرودی، تحریم واردات قطعات منفصله خودرو را در راستای كاهش اشتغال در كشور دانست و گفت: دشمن اشتغال كشور را هدف قرار داده است و می‌خواهد كه با تعطیلی واحدهای تولیدی، سطح اشتغال در كشور كاهش یابد و در چنین شرایطی باید در مقابله با تحریم‌های ظالمانه استكبار هوشمندانه و با تمام توان برای سربلندی ایران اسلامی تلاش كنیم.

وی خاطر نشان كرد: امنیت امروزمان را مدیون شهدا و ایثارگرانی هستیم كه جان و مال خویش را تقدیم اسلام و ایران كردند و اكنون وظیفه ماست تا با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت كشور را در برابر آسیب‌ها و خطرات ایمن كنیم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر